Ja, vi elsker nato-rem

Fornøyd med denne

Vedlegg

• 4B66A923-4590-4667-981F-5A22EC768B72.jpeg
    4B66A923-4590-4667-981F-5A22EC768B72.jpeg
    145,2 KB · Visninger: 0
  • E262AD34-7351-4CE0-8C24-13366CD5B0B9.jpeg
    E262AD34-7351-4CE0-8C24-13366CD5B0B9.jpeg
    133,2 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: Bromle
Kvaliteten virker veldig god basert på førsteinntrykket @MrFinale . Stoffet er litt stivere enn Omega, Phenomenato & Moose Strap, men det kan muligens skyldes at denne er vevd litt anderledes med en blanding av tråder i 3 forskjellige farger. Uavhengig av dette føles den myk og behagelig på armen. Pluss for bevegelig keeper på hardware. Sistnevnte er også mer firkantet enn avrundet, slik som jeg liker det

I henhold til min personlige rangering vil jeg gi den en delt tredje plass med Moose Strap med henholdsvis Omega og phenomenato på første og andre plass.

• Liker
Reaksjoner: MrFinale
Takk @dhk
Jeg har ikke prøvd Phenomenato enda. Jeg kjøpte et par Supreme nato fra Crown and buckle og er veldig fornøyd med dem. Litt setebelte-type. Se bilder under. Tror de er litt like som Phenomenato, men jeg får se om jeg kjøper en Phenomenato for å prøve. Omega blir litt for drøy pris for min smak. Føler nato er forbruksvare og da koster det litt mer enn det smaker.
164641

164642
164643
164644

• Liker
Reaksjoner: dhk
Noen som har gode referanser på flettet NATO slik som disse to?
166675

Har sett igjennom Phenomenato, Crown & Buckle, +++ men ikke funnet noen der.

Ser Amazon selger et par ulike merker, men er generelt skeptisk til Amazon.
Har funnet disse som ser bra ut på bilder;

Noen konkrete anbefalinger?

Noen som har gode referanser på flettet NATO slik som disse to?
Vis vedlegg 166675

Har sett igjennom Phenomenato, Crown & Buckle, +++ men ikke funnet noen der.

Ser Amazon selger et par ulike merker, men er generelt skeptisk til Amazon.
Har funnet disse som ser bra ut på bilder;

Noen konkrete anbefalinger?

Tysk EULIT er referansen i perlon.

• Liker
Reaksjoner: gullet
  • Liker
Reaksjoner: gullet og Hammerfjord
Hva pleier folk å gå for nå om dagen; åpen «pacific» modell eller den tradisjonelle «lukkede»?
En del år siden jeg handlet NATO, og da var det vel stort sett bare vanlig med en hel lengde.
Fordeler/fordeler med dem?

Hei! Jeg har en nøytral og klassisk Tudor BB36 som jeg tenker å kle opp med litt spreke Natos. Fant god input i denne tråden. Klokka har imidlertid lug-vidde 19mm, og det skrenker inn tilbudet. Har dere Nato-produsenter å anbefale som lager i 19mm? Alternativ strategi er å anse forskjellen som så liten at 20mm (uten å se presset på ut) eller 18mm (som viser fram litt av baretten, ala Roger Moore) er ok. Hva tenker dere?

Redigert:
Begge deler går fint, men du må ta en strafferunde på Moore. Det var selvsagt Connery du tenker på.

Jeg kan anbefale Eulit Palma i 20 mm. Den passer akkurat i 19 mm horn. Her på en dristig sommer-seiko

252C92A7-5FF7-4CB5-B812-1DF697E98842.jpeg

LarsB

• Liker
Reaksjoner: fredskijj