Samlingen vokser seg ut av garasjen. Den sorte/orange sykkelen er nå solgt til fordel for en Lancia Delta Integrale, noe jeg sikkert kommer til å angre på siden en gang.
Våren nærmer seg med stormskritt, og følelesen av ikke ha tohjuling er mildt sagt helt jævlig
Har aldri hatt italiener før, men lysten har alltid vært der.
Planen har vært å ikke ha sykkel denne sesongen, men spørs om det blir vanskelig å holde...
To the point. Noen her som har erfaringer med Ducati 999??? Mange delte meninger om design på denne, men i mine øyne er den annerledes og kul. Driftsikkerhet tror jeg er helt midt på treet, men det kan jeg leve med, er jo tross alt en Ducati
Ikke akkurat MC, men her min fars Ducati Cucciolo fra 1948. 48ccm med skilter i "daglig" drift. Artig liten sak, går som ei klokke, men kjekt med trøhjelp i større motbakker
Skulle nesten hatt en mc tråd
Bland en drøss av klokkestands på flyplassen i Geneve, sto det utstilt den nye 1199 panigale hos Tudor.
For en sykkel! Man kan si mye om r sykkler, men panigalen var gjennomført, prisen derimot
Det ser ikke ut som det er samme modell på de to bildene.
Kan se ut som det er custom bygget cafe-racer. Ser jo ut som den har high-tech bremser/demper på den nederste ihvertfall.
Flotte sykler
Nå er vi litt OT ift italienske sykler, men Deus bygger mye tøft ja. Se under f.eks. Men hva koster noe slikt? Og får man de på veien i Norge uten for mye mas med tvilstilsynet?