Jeg bestilte to stk iphone 10 for ca 4 uker siden.
Hadde 7 fra før. Hoppet over 8, da jeg ikke synes den tilførte allverdens mer enn trådløs lading.
En ukes tid etter at jeg bestilte telefonene fikk jeg vite de hadde en på lager på elkjøp. Kjøpte den og avbestilte den ene jeg hadde i bestilling.
Etter noen ukers bruk kan jeg si meg godt fornøyd. Synes face-id funker strålende, selv i mørke.
Skjermen er imponerende, samme med trådløs lading. Spesielt artig var det da en kollega kunne fortelle meg at pc-skjermen min har ladeplate i foten. Anbefales så sterkt at jeg ville kjøpt ny pc-skjerm umiddelbart om du ikke allerede har ladefunksjon!
Skal jeg trekke for noe, må det være at jeg faktisk ikke synes telefonen er spesielt pen. Min er den hvite varianten, og da er fronten sort, bakplaten "skitten hvit" og rammen rundt er sølv. Merkelig sammensetning. I tillegg er kamera-monteringen klønete og antageligvis håpløs i forhold til riper på linsen. Med deksel på kommer det seg betraktelig, og man kan nyte den klare skjermen i fred.
Fikk forresten mail fra apple om at jeg vil motta telefon nummer 2 i morgen, mandag.
4 uker levering der, altså
PS! Telefon nr 2 er julegave til fruen