iPhone 8 eller iPhone X?

Iphone X uten tvil:) Har hatt alle modellene til Apple, begynte å bli bra lei, men nå er jeg nyforelsket igjen!

• Liker
Reaksjoner: Pondus72
Finnes iPhone X i butikk nå?
Hadde vært fint å teste størrelsen vs iPhone 8.

Den finnes som demotelefon i de fleste butikker ja, slik at du kan teste størrelsen.

Men for å kjøpe tror jeg det er lang ventetid. Minst 4 uker sier Elkjøp. Eplehuset vil ikke si noe. Skulle likt og hørt om noen her har konkrete erfaringer.

Har hatt 8 Plus og nå X. De er like raske i brukeropplevelse da de har samme prosessor. Kamera er bedre på X da begge kameraene bak har bildestabilisator, men 8 Plus er absolutt bra det også. Men, syns faktisk kameraet på Samsung S8+ er bedre enn på begge, hvertfall i dårlig lys.

Face-ID fungerer veldig bra under alle lysforhold, til og med i beksvart rom, men som nevnt kan det være litt irriterende hvis den ligger flatt på et bord - da må du enten lene deg over eller løfte telefonen for å åpne. Skjermen er veldig bra, og det vil nok bare bli bedre så fort 3. partsutviklere for kodet om appene så de utnytter hele skjermen, per nå ser de fleste apper litt rare ut da det blir en leppe nederst og øverst.

• Liker
Jeg bestilte to stk iphone 10 for ca 4 uker siden.
Hadde 7 fra før. Hoppet over 8, da jeg ikke synes den tilførte allverdens mer enn trådløs lading.
En ukes tid etter at jeg bestilte telefonene fikk jeg vite de hadde en på lager på elkjøp. Kjøpte den og avbestilte den ene jeg hadde i bestilling.
Etter noen ukers bruk kan jeg si meg godt fornøyd. Synes face-id funker strålende, selv i mørke.
Skjermen er imponerende, samme med trådløs lading. Spesielt artig var det da en kollega kunne fortelle meg at pc-skjermen min har ladeplate i foten. Anbefales så sterkt at jeg ville kjøpt ny pc-skjerm umiddelbart om du ikke allerede har ladefunksjon!
Skal jeg trekke for noe, må det være at jeg faktisk ikke synes telefonen er spesielt pen. Min er den hvite varianten, og da er fronten sort, bakplaten "skitten hvit" og rammen rundt er sølv. Merkelig sammensetning. I tillegg er kamera-monteringen klønete og antageligvis håpløs i forhold til riper på linsen. Med deksel på kommer det seg betraktelig, og man kan nyte den klare skjermen i fred.

Fikk forresten mail fra apple om at jeg vil motta telefon nummer 2 i morgen, mandag.
4 uker levering der, altså

PS! Telefon nr 2 er julegave til fruen

• Liker
Reaksjoner: Olako og holmby
Jeg gikk fra Iphone 6 til Iphone X og X er uten tvil en bra tlf. Første tanke som slo meg når jeg fikk den var at den er TUNG. og ble litt skuffet pga dette. vil tro 8'ern også veier mye pga glasset bak. Litt usikker,men skulle jeg valgt igjen i dag så tror jeg hadde kjøpte en Iphone 7.

• Liker
Reaksjoner: holmby
20% rabatt ved bruk av DNB Mastercard hos Power fra 7. til 9. des. iPhone 8 til 6200 kr, evt. iPhone X til 8800kr. :)

• Liker
BUMP :)

Min iPhone begynner å få utrolig dårlig batteri. Gidder ikke å kjøpe ny nå. Må jo være mulig å få en pent brukt iPhone X nå som de nye er på gang?

Hva vil en bra pris på en brukt IPhone X 64gb være? Ser ut som de ligger rundt 8k nå på Finn, men vil nok falle når de nye begynner å bli tilgjengelige?