Frode
Støttemedlem
Utrolig flott Frode. Du som faktisk dykker aktivt med urene dine, har du noen tanker om AT2000 i praksis?Jeg har bare denne ene - foreløpig:
![]()
Bilder sier mer enn tusen ord Moore..... Jeg bare elsker kassen på disse. Fantastiske ur og fantastiske bilder.Jeg har to for øyeblikket.
![]()
Utrolig flott Frode. Du som faktisk dykker aktivt med urene dine, har du noen tanker om AT2000 i praksis?
2500. Du kan sette egne zuluer på endefestene om du vil. Jeg fikk webløsningen for en tid tilbake og går kun med den. Utrolig bra komfort.Noen som vet hva endeleddene med tilhørende borrelåsrem koster?
2500. Du kan sette egne zuluer på endefestene om du vil. Jeg fikk webløsningen for en tid tilbake og går kun med den. Utrolig bra komfort.
Jeg snappet opp en ubrukt her på kjøp og salg. Alf Lie i Oslo og Otteren i Stavanger fører IWC i Norge. Om du kontakter Otteren så sender de nok en rem til deg. Sier det igjen, de er bare så utrolig komfortable. Du må foresten legge ut bilder av chronoen din oftere, ikke sett den siden unboxing og det er for lenge siden. Nydelig ur!!Knall kjøpte du de lokalt eller på nett? Har ingen lokal IWC forhandler, men vet dere har det på vestlandet og i Oslo
-V
Ikke bare store dykkere fra IWC. Det blir ikke stort mer penklokke enn dette her; Den nye Portofino Chronograph