"Interesselister" - En dårlig erfaring med Urmaker Bjerke

Takk Bjerke for en fortreffelig service!
cd86bf33956785fccc350c9a2546dbcb.jpg

Opplevde at Bjerke leverte som avtalt i forhold til ventetiden på Daytona. Fikk den ca som forventet. Ingenting vondt å si om de og måten de forvaltet ventelisten på. Har dog opplevd å satt meg på interesseliste på modeller uten venteliste, for så å ikke bli kontaktet når modellen har ankommet butikken. Er vel ikke all oppfølging som er like systematisk.

Jeg står på interesseliste hos Bjerke på en veeeldig limitert Panerai. Tviler sterkt på at jeg blir prioritert da jeg ikke har lagt igjen mange kronene der, men det har jeg en viss forstårelse for også.

Ser at mitt salg av SD43 blir brukt som eksempel på "kynisk" flipping av populære modeller.

Forstår at det kan oppfattes slik av utenforstående, men faktum var at klokken ble bestilt med forventet levering høsten 2017. Når klokken kom lenge før hadde jeg ikke økonomi til både den og en YM2 i gult gull jeg allerede hadde inngått en kjøpsavtale på.

Da var det to muligheter, si fra seg plassen i køen, eller tjene noen kroner på posisjonen.

Jeg valgte å alternativ nummer to.

Hadde en rekke henvendelser, og kunne lett tynet ut en god del mer. Valgte å avslutte auksjonen etter 1 dag.

Synest dette må være innenfor, men om alle andre her inne har høyere "moral" enn meg får jeg prøve å leve opp til deres gode forbilde ;)

Synest dette må være innenfor, men om alle andre her inne har høyere "moral" enn meg får jeg prøve å leve opp til deres gode forbilde ;)
Helt enig. Alle vil ta muligheten til å tjene en slant om de kan.
Vis meg den som sier nei til 20-40k i enkel fortjeneste, og jeg skal vise deg en løgner. Evt. en med myye dypere lommebok enn de aller fleste.
Og igjen, de eldste horene er de mest moralske. Det snakkes varmt om gamle dager, men de er forbi. På godt og vondt.

• Liker
Reaksjoner: Sub og stigg