Inspirasjon bryllupsklokke

Hvordan går det i jakten?
Ville absolutt gått innom Bjerke i morgen ift deres tilbud nå, størst rabatter på dressklokker i edelt gull.. Eksempel:

1000025790.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Dexter
Den får seile sin egen sjø i denne omgang ;)
Jeg vurderte seriøst å slå til på denne i dag, den er virkelig lekker. Men landet på at jeg da i ettertid bør selge ett eller to av de urene som jeg har i dag. Slik markedet for brukte klokker synes å være for tiden, så gidder jeg imidlertid ikke å begi meg i kast med å prøve å selge noe. :confused:
 
  • Liker
Reaksjoner: superlaffen
Takk for alle gode innspill her! Jeg har endelig fått tak i riktig klokke, som jeg synes er helt fantastisk og forhåpentligvis også kan dresses litt med med andre type remmer! Leker litt med tanken på denne på en oysterflex med rosé clasp, men er ikke 100% sikker! Om det vil fungere, så er jeg langt på vei til å bli en one watch guy :D

Her er nå iallefall resultatet av jakten!

IMG_9291.jpeg
 
Takk for alle gode innspill her! Jeg har endelig fått tak i riktig klokke, som jeg synes er helt fantastisk og forhåpentligvis også kan dresses litt med med andre type remmer! Leker litt med tanken på denne på en oysterflex med rosé clasp, men er ikke 100% sikker! Om det vil fungere, så er jeg langt på vei til å bli en one watch guy :D

Her er nå iallefall resultatet av jakten!

Vis vedlegg 367004
Nydelig! Gratulerer og lykke til med den store dagen :)