Inspirasjon bryllupsklokke

Jeg begynte omsider å bli enig med meg selv og gå i retning av en Cellini Moon Phase, hvor man da kan begynne jakten på en ubrukt/ny som sikkert ikke er bare lett. Men så, ut av det blå dukket det opp en dark horse! En Blancpain FF Bathyscaphe med complete calendar + moon phase - WOW!!! Utrolig tøff på nylonremmen den kommer på, og tenker denne må bli fantastisk pen om man dresser den opp på en mørk brun aligator rem! Noen tanker rundt denne i en sånn anledning? Ser @Chronodiver har postet bilde av den i BP tråden her på forumet, og kanskje kan dele sine erfaringer med den :) Eneste negative jeg kan tenke meg er at den kan bli i største laget

Vis vedlegg 360577
Hvorfor gå for en complete calendar i denne prisklassen og måtte stille den 5 ganger årlig, når du kan få et smykke av en perpetual calendar til samme pris og den ikke må stilles før i år 2200 av dine etterkommere? :D

Vurdert Jaeger-lecoultre Master Ultra Thin Perpetual? :)

IMG_2580.jpeg

Hvorfor gå for en complete calendar i denne prisklassen og måtte stille den 5 ganger årlig, når du kan få et smykke av en perpetual calendar til samme pris og den ikke må stilles før i år 2200 av dine etterkommere? :D

Vurdert Jaeger-lecoultre Master Ultra Thin Perpetual? :)

Vis vedlegg 360593
Wow!!! Denne må kikkes nærmere på :love: Takk for innspill!

• Liker
Reaksjoner: hbf
Har vært og sett på den, og er i dialog ifht pris, så får se hva som kommer ut av det kommende uke :)
Hatt en hyggelig halv fridag i dag, med bla besøk hos Bjerke. Ser ALS ligger der enda, så da kommer den kanskje på salget. Men etter fjorårets prisoppgang på over 40%, så blir vel prisen selv på salg «ordinær» pris:oops:. De hadde også en Patek 5227 J Calatrava med huntercase (klar for gravering) og automatikk/dato inne, som venter på den «rette» kjøperen.;)

Redigert:
Hatt en hyggelig halv fridag i dag, med bla besøk hos Bjerke. Ser ALS ligger der enda, så da kommer den kanskje på salget. Men etter fjorårets prisoppgang på over 40%, så blir vel prisen selv på salg «ordinær» pris:oops:. De hadde også en Patek 5227 J Calatrava med huntercase (klar for gravering) og automatikk/dato inne, som venter på den «rette» kjøperen.;)
Takk for info! Skal innom en tur igjen i morgen og høre litt :)

Hvordan går det i jakten?
Ville absolutt gått innom Bjerke i morgen ift deres tilbud nå, størst rabatter på dressklokker i edelt gull.. Eksempel:

1000025790.jpg

• Liker
Reaksjoner: Dexter
Den får seile sin egen sjø i denne omgang ;)
Jeg vurderte seriøst å slå til på denne i dag, den er virkelig lekker. Men landet på at jeg da i ettertid bør selge ett eller to av de urene som jeg har i dag. Slik markedet for brukte klokker synes å være for tiden, så gidder jeg imidlertid ikke å begi meg i kast med å prøve å selge noe. :confused:

• Liker
Reaksjoner: superlaffen