Mener den ligger på ca 350 nyJeg synes romertallene et helt riktig på denne modellen og syr hele klokken sammen til det rette særpreget. Et nydelig ur!
Hva er prisen på denne? Nytt/brukt?
Hehe… Ser den! Gjør ikke ting noe enklere med alle gode innspill her, men da hadde det vel heller ikke vært noe gøyHaha svarte feil innlegg haha. @superlaffen : DU må begynne å kompromisse
Hvorfor gå for en complete calendar i denne prisklassen og måtte stille den 5 ganger årlig, når du kan få et smykke av en perpetual calendar til samme pris og den ikke må stilles før i år 2200 av dine etterkommere?Jeg begynte omsider å bli enig med meg selv og gå i retning av en Cellini Moon Phase, hvor man da kan begynne jakten på en ubrukt/ny som sikkert ikke er bare lett. Men så, ut av det blå dukket det opp en dark horse! En Blancpain FF Bathyscaphe med complete calendar + moon phase - WOW!!! Utrolig tøff på nylonremmen den kommer på, og tenker denne må bli fantastisk pen om man dresser den opp på en mørk brun aligator rem! Noen tanker rundt denne i en sånn anledning? Ser @Chronodiver har postet bilde av den i BP tråden her på forumet, og kanskje kan dele sine erfaringer med denEneste negative jeg kan tenke meg er at den kan bli i største laget
Vis vedlegg 360577
Wow!!! Denne må kikkes nærmere påHvorfor gå for en complete calendar i denne prisklassen og måtte stille den 5 ganger årlig, når du kan få et smykke av en perpetual calendar til samme pris og den ikke må stilles før i år 2200 av dine etterkommere?
Vurdert Jaeger-lecoultre Master Ultra Thin Perpetual?
Vis vedlegg 360593
Har sett på den, men blir dessverre litt for liten!![]()
Patek Philippe Calatrava 5196J-001 | FINN-torget
Selger en svært pen Patek Philippe Calatrava 5196J, komplett med alt av tilbehør (manual, sertifikat, inner- og ytterboks, kvittering fra norsk AD, original klowww.finn.no
Uten tvil noe av det bedre i kategorien![]()
Ville prøvd denne på. Er supertynn og veldig smal bezel så vil si den bærer ca 38,5-39mm i mitt hode. Jeg har en Lange 1 på 38,5mm og vil si de bærer veldig likt pga helt annen kasse og lugform.Har sett på den, men blir dessverre litt for liten!
Hatt en hyggelig halv fridag i dag, med bla besøk hos Bjerke. Ser ALS ligger der enda, så da kommer den kanskje på salget. Men etter fjorårets prisoppgang på over 40%, så blir vel prisen selv på salg «ordinær» prisHar vært og sett på den, og er i dialog ifht pris, så får se hva som kommer ut av det kommende uke![]()
Takk for info! Skal innom en tur igjen i morgen og høre littHatt en hyggelig halv fridag i dag, med bla besøk hos Bjerke. Ser ALS ligger der enda, så da kommer den kanskje på salget. Men etter fjorårets prisoppgang på over 40%, så blir vel prisen selv på salg «ordinær» pris. De hadde også en Patek 5227 J Calatrava med huntercase (klar for gravering) og automatikk/dato inne, som venter på den «rette» kjøperen.
![]()
Nå må du skyndte deg til Bjerke før denne blir med en annen gærning hjemMye vingling frem og tilbake, men jeg har mer eller mindre bestemt meg! Kommer bilder så fort jeg får den i hus![]()
Den får seile sin egen sjø i denne omgang
Jeg vurderte seriøst å slå til på denne i dag, den er virkelig lekker. Men landet på at jeg da i ettertid bør selge ett eller to av de urene som jeg har i dag. Slik markedet for brukte klokker synes å være for tiden, så gidder jeg imidlertid ikke å begi meg i kast med å prøve å selge noe.Den får seile sin egen sjø i denne omgang![]()