Denne ble også solgt kjapt.
Nå nærmer sommeren seg og snart feriepenger så da sitter pengene løst
Vis vedlegg 44450
Skjønner ikke hvorfor du ikke kan forstå at man får det andre er villig til å betale? Er du så forsmådd over å ikke få fatt i en selv, at du må øse ut med eder og galle om hvor idioti det er? Klapp igjen, eller betal det som må til.Som jeg sa, 140-150' kan en hvit daytona sikkert gå for. Men det er forskjell på 145' med sikkert pruting ved rask handel (helt konsensus) og 160'![]()
Åpenbart en falsk annonse, da postnummer 0001 ikke er et privat postnummer en gang. Tilhører posten norge. Også flere ting som skurrer. Jeg kan si meg enig at klokken kunne selges for 150k, kanskje kan enda. Men 160? no way
Hvilke flere ting ved annonsen er det som skurrer? Det er maaaange som legger ut annonser med 0001 postnummer eller likende for å gjøre seg så anonyme som mulig.
Så 150 er helt realistisk, men 6 % mer er "no way". Skjønner ikke tankegangen din.
Eh? Ved en eventuell kommunikasjon om klokken, må personalia uansett oppgis, derfor å kalle seg Daytona som selgernavn og bruke ett inaktivt postnummer skurrer i mine øyne, men la oss si det er mange som fører 0001 som postnummer (tviler derimot), så er det uansett 150' de fleste har gått for, men det er utropspris i følge annonse. Helt i starten gikk kanskje klokkene for 150', da de lå ute i en time eller en dag før salg, men annonser som har ligget ute i flere dager med utropspris 150', er det garantert blitt prutet, men siden selger likevel sitter igjen med si 30k fortjeneste, så går han med på 140k for rask handel. Er helt konsensus med pruting når klokken ikke går på dagen. Dessuten når det kommer mange tilbydere av samme ur på kort tid, blir det lett å prute vet du. Til tross for 5 års "venteliste" (er ingen venteliste om man bruker 300' hos forhandler samme dag) så florerer det flere og oftere Day-C enn 5711, som gjør klokken mer tilgjengelig og mindre eksklusiv![]()
Er en løk i min bok, ref. bruktbilselgere på -80 tallet. Hva er greia med å ikke stå fram med eget navn?? Dritseriøst - not.Eh? Ved en eventuell kommunikasjon om klokken, må personalia uansett oppgis, derfor å kalle seg Daytona som selgernavn og bruke ett inaktivt postnummer skurrer i mine øyne, men la oss si det er mange som fører 0001 som postnummer (tviler derimot), så er det uansett 150' de fleste har gått for, men det er utropspris i følge annonse. Helt i starten gikk kanskje klokkene for 150', da de lå ute i en time eller en dag før salg, men annonser som har ligget ute i flere dager med utropspris 150', er det garantert blitt prutet, men siden selger likevel sitter igjen med si 30k fortjeneste, så går han med på 140k for rask handel. Er helt konsensus med pruting når klokken ikke går på dagen. Dessuten når det kommer mange tilbydere av samme ur på kort tid, blir det lett å prute vet du. Til tross for 5 års "venteliste" (er ingen venteliste om man bruker 300' hos forhandler samme dag) så florerer det flere og oftere Day-C enn 5711, som gjør klokken mer tilgjengelig og mindre eksklusiv![]()
Er en løk i min bok, ref. bruktbilselgere på -80 tallet. Hva er greia med å ikke stå fram med eget navn?? Dritseriøst - not.
Tom