Hvor vilt kan det bli?

De som kjøper klokker til 150k har vel penger nok til å kjøpe til 160k også, eller backer de ut? Uansett et rask søk gir meg 255 treff på finn på postnummer 0001

• Liker
Reaksjoner: Sub
Hvis noen ser at en bestemt person legger ut flere klokker mellom 100-300' så er det ikke rart hvis noen blir fristet til et enkelt innbrudd for å få si 1000' i lettomsettelige klokker.

Det er selvsagt en annen ting hvis man har et av Norges vanligste navn.
Skjønner på et vis dette, jeg har heldigvis div.alarmsystemer og hvis "kjøper" bryter disse vil han uheldigvis treffe en Glock 34 med 30+ magasin.
Tom

Skjønner på et vis dette, jeg har heldigvis div.alarmsystemer og hvis "kjøper" bryter disse vil han uheldigvis treffe en Glock 34 med 30+ magasin.
Tom

Ja, da er det ikke rart du gjerne skriver fullt navn.

Har også div våpen hjemme, men det er så tungvint med de lange løpa i en leilighet i byen. Får kanskje få meg en pistol jeg også.

Men samtidig unngår jeg gjerne å måtte drepe en ved å benytte meg av kun et fornavn på Finn.;)

Jaja, nå føler jeg ting begynner å passe inn i en egen tråd:D

Redigert:
Dagens kjøpetips :)
IMG_9279.PNG

@Andreaskh, kan vi ikke bare si at alle som skal legge ut Rolex for salg kan ta en KS med deg først vedr. prisnivå. Er ikke det en grei ordning? Reglementet på Tidssonens marked kan sikkert revideres med henblikk til dette. :D

• Liker
Reaksjoner: stigg, UJU og Sub
Jeg er pro markedskreftene men synes denne begynner å bli vel kostbar. Hva er/var prisen for denne fra AD ved bestilling? Rundt 100'?

Den hvite til 163' skulle visst være den som gikk på noen timer her om dagen til 160'. Ble visst ikke solgt :) Useriøs type som hever prisen.

EDIT: Med mindre han har to hvite, men i doubt that.