Andreaskh
UTESTENGT
Er jo åpenbart bytteforslagene ikke er helt storslagne når du har takket nei til 15 stk. Hadde du vært i nærheten av å få 160k i bytteverdi, hadde klokken vært solgt.
Er jo åpenbart bytteforslagene ikke er helt storslagne når du har takket nei til 15 stk. Hadde du vært i nærheten av å få 160k i bytteverdi, hadde klokken vært solgt.
Verdiene er rundt det jeg forlanger. Men bytter ikke for å få verdien av klokka men en klokke jeg faktisk vil ha. Jeg liker Daytonaen så godt at den byttes ikke mot hva som helst.
Haha, skjønner tanken din. Kunne ikke falle meg inn, i hvert fall ikke etter bare 11 mnd på håndenSkal du selge din egen snart, @Rød?![]()
Poenget er vel at du ikke har fått 160k i kjapp-omsettelig stål-Rolex, da ville du garantert tatt dealen og heller byttet/solgt videre for å så kjøpe det du liker. Hjelper ikke mye med en overpriset iwc-pilot som kostet 100' + ny, men er tungsolgt for skarve 65. Just my 2cents
Ikke en dritt.Hva sier du @Loevhagen ?![]()
Noen sa til meg at markedet i Oslo ville gi meg mer enn jeg betalte for leiligheten min 3 år tilbake. Da sa jeg at jeg heller ville selge den for litt mindre enn jeg kjøpte den for, hadde jo tross alt brukt den i disse 3 årene. - Samme greie, så slutt hykleriet.