- Medlem
- 5. okt. 2012
- Innlegg
- 1.337
Hva er nok klokker? Helt individuelt det, noen mener at man når man ikke bruker alle klokkene at man da har for mange. Det kommer jo an på hva man interesserer seg for, mange av oss har samlemani, og da blir det aldri nok, spiller ingen rolle om de blir brukt på armen eller blir liggende i en boks. Hva med de som samler på lommeur, de blir jo knapt brukt i det hele tatt men man har disse fordi det er en interessant gjenstand, som gir glede bare av at man ser på den. Har mange klokker som aldri blir brukt på armen men som likevel gir mening å beholde, blir akkurat det samme som de som samler på kunst, da maleri og slikt heller ikke blir «brukt» men noe man «ser på». 