Hvilket eksklusivt klokkemerke tror du vil gå i grava først?

Liker å slå et slag for graham. Synd at det må skje i denne tråden.

Jeg tenkte også Graham, men et eller annet sted selger vel detta som hakka møkko_O

graham-swordfish-black-dial-automatic-chronograph-mens-watch-2swbbu36l-2swbbu36l.jpg

Graham_Chronofighter_Overlord_LG.jpg

Rolex verkar ju slita ordentligt med produktionen på speciellt stål sportisarna om dagen - och dom kommer ju aldrig överleva på allt annat tjafs.. :p

Heja Zenith btw
IMG_3706.JPG

On topic:
Vad med Linde Werdelin. Kan ju omöjligen vara jätte ekonomi i det märket. Även om dom gör häftiga ur.

En ting er sikkert, det blir ikke Patek Philippe. De videreføres som kjent til neste generasjon.
Muligens det blir denne Vacheron`en? Eid av egyptisk familie, og de tar som kjent med seg litt av hvert i graven.

Vedlegg

• Skjermbilde 2017-11-17 kl. 10.42.15.png
    Skjermbilde 2017-11-17 kl. 10.42.15.png
    631,7 KB · Visninger: 0
Jeg kommer også til å tenke på disse små "som prøver å være eksklusive" merkene. Selv oppfatter jeg merker som Bruvik etc i denne kategorien. Dette, med sine sidestilte, kan vel ikke leve lenge...?

8

Tipper Patek halter mot grava som en av de første/største. Hvorfor? Modeller med generiske designelementer. At PP benytter Arial fremfor Helvetica sier sitt. Å ta en computerfont og trykke den på sine eksklusive urskiver, er en tabbe. De fleste vil tro dette ikke betyr noe. La oss se. Egenart er alltid signifikant - og Arial er ...

• Liker
Reaksjoner: JørgenO
Tipper Patek halter mot grava som en av de første/største. Hvorfor? Modeller med generiske designelementer. At PP benytter Arial fremfor Helvetica sier sitt. Å ta en computerfont og trykke den på sine eksklusive urskiver, er en tabbe. De fleste vil tro dette ikke betyr noe. La oss se. Egenart er alltid signifikant - og Arial er ...

Håper ikke du lever av å gamble