Hvilket eksklusivt klokkemerke tror du vil gå i grava først?

Det meste av smart-funksjoner kan vel bygges inn i en foldespenne. Problem solved :D ;)

Edit: Finnes selvsagt allerede..
https%3A%2F%2Fblueprint-api-production.s3.amazonaws.com%2Fuploads%2Fcard%2Fimage%2F78148%2FCXk4TpHW8AAjIQj.png

gallery1.jpg

Artig sak!
Et annet alternativ kan være Smart Buckle, som er uten skjerm og registrerer helse/søvn/trenings info. Ser ut til å forskyve festepunktet på reima noe så ikke helt perfekt men er diskret og kan kanskje dekke et behov hos mange entusiastiske brukere av mekaniske klokker?
88F2F4B7-7C51-4A5A-BDE3-B99E5A7AF1B2.jpeg
 
Redigert:
Jeg har sett mange Fortis klokker på gråmarkedet og på rabatt i siste: ingen overraskelse da....
Men Fortis en en små og ikke eksklusivt varemerke : at de går under er ingen bombe.
Vi kan forvente det samme med noe som Armand Nicolet, Edox, Chronoswiss, Montegrappa og kanskje Revue Thommen, Candino, Oris, Graham, Perrelet, Movado, Charmex... Concord.
Kanskje Invicta dumper Glycine.

Kering kan fryse/stenge Jean-Richard og fryse/selge Ulysse Nardin.
Jean Richard kan ikke atskilles fra søsteren Girard Perregaux(de bruker samme urverk basis) derfor tenker på frysing eller stenging.

Som eksklusive greie ser jeg at Dewitt har en del klokker på gråmarkedet og det spår ikke noe godt når det kommer til over 70% rabatt. Det samme med Corum og Jacob&Co som starter å "prostituere" seg på gråmarkedet..

Jaquet Droz kan sendes av Swatch-Group i soveposen.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Hvalrossen og Grendel
Fortis er vel å anse som rimelige, men fine klokker.
I denne sammenheng så vil jeg anse dem som presentable i vår sammenheng. Selv om sammenhengen er litt trist.

8