Hvilken klokke bærer din kone/samboer/kjæreste/evt mann?

His and hers

04082011207.jpg

Min kjære har brukt en 116710 de siste 6 mnd. Når skal pynte seg bruker hun en Tissot med pærlemor skive og diamant bezel.

Klokkene til kona har noen likhetstrekk med ungene til tudor sine, så hun går vel helst uten heldigvis.

Omega så klart. Klokkene hennes er det jeg som står bak.
Den siste fikk hun i morgengave, og den har vert på handa siden.... :)

Min kone og hennes ur

Jeg kjøpte en Baume et M. diamonds, enkleste modell til henne for fem og et halvt år siden, da vår sønn ble født. Den har hun brukt daglig. Året før kjøpte hun seg en raymond weil tango, kvadratisk i stål og med diamanter rundt hele skiven (hun var da butikksjef i en sjappe som pusher merket, og de ansatte fikk veldig gode priser, mener å huske en klokke i året til 35 prosent av utsalgspris). Den brukes aldri lenger. Har forsøkt å "overtale" henne, senest i går kveld, til å låne klokker av meg, for eksempel synes jeg det kunne vært kult hvis hun gikk på jentekveld i kveld med helgull zenith på armen, men må bare erkjenne at hun overhodet ikke finnes interessert:rolleyes:

Så snart jeg snur ryggen til stjeler min kjære min Rolex Submariner Black Dial 116610LN. Hun er strålende fornøyd med den nye låsen med reguleringsmulighet, selv om jeg synes den fortsatt er for stor og slapp.

Nå har hun funnet ut at jeg ser etter en Milgauss, noe hun også er fornøyd med, da Jennifer Aniston, Nicky Hilton og Inina Shayk alle er spottet med en slik. Maskulint!

Klarte ikke legge inn bilder, flau over å si det, men dere får google damene dere som er interessert :)

Det går mest i denne om dagen.
CIMG0592.jpg

Akkurat den klokka har min kjære også. Klokkeinteressen min var helt i startgropa og beslutningsvegringen betydelig, mens hun fant det for godt å gå ut og kjøpe seg en Omega :)

Synes fortsatt at hun gjorde et meget godt valg.

Edit: Hennes er imidlertid quartz-versjonen

Her må jeg si at jeg er litt stolt av min kjære... Når jeg møtte henne hadde hun en Seamaster Boyzise Quarts, den med skarp blå skive og metallbezel. Ellers har jeg kjøpt en Speedmaster reduced til henne, den sorte-mest lik orginalen og ikke så enorm på hennes arm. Jeg har også gitt henne en Tag Heuer Monaco quarts sort m diamanter på skiven, og hun har kjøpt selv enn eldre Rolex Datejust med manuelt verk og plexiglass. Hun bruker Speedien mest da hun selv sier det ikke er så ofte hun ser andre damer med den. Heldigvis var hun smittet før jeg traff henne- og det er det ikke hver dag man sier...

Fruen har også boy-size Bond Seamaster med batteridrift. Hun har snakket om at en Rolex hadde vært fint, men så lenge Seamasteren stadig går i flisene på badet tror jeg det holder med denne. Forleden måtte jeg bytte hele urverket :D