Min kjære er dessverre (heldigvis?) ikke klokkeinteressert...
Samme her
Min kjære er dessverre (heldigvis?) ikke klokkeinteressert...
Gav kona ei TagHeuer Aquaracer Diamond Dial 32mm i morgengave når me gifta oss i august i år.
Quartz klokke dette også, men det spelar ingen rolle for henne. Ho er strålande fornøgd
![]()
Oioi.... Medlem i April 2008 og 9 innlegghvor i all verden har du vært ?
Klokken til fruen var som hun sier tøff....
Mvh
Timebandit![]()
Den var en flott Omega og hvilken model er dette. Begynner å planlegge pen klokke til min bedre del![]()
Tja... det kan du saktens spørre om. Jeg er innom asylet her såpass ofte at jeg føler jeg kjenner deg og de andre gjengangerne i hvert fall
Klokkeinteressen startet for fullt for 3 år siden, men med få ur i boksen og ingen flipping blir jeg i hovedsak drømmende/siklende flue på veggen.
De siste 11 år har min kone hatt en Rolex Datejust 69160 som hun fikk av meg da da eldstemann ble født. Denne er nå solgt, og på mandag ettermiddag får hun drømmeuret sitt en Rolex Yachtmaster 169622.... Jeg har en Yachtmaster 16622 så da gjenstår det vel bare at jeg får skaffet 11 åringen en Yachtmaster 168622 (midsize)
Hvilken fargebetegnelse er det på den skiva? Den ser nesten litt rosa ut, men jeg mistenker at det kommer av lyset.
Den DJen er råfin! Du har gjort en fornuftig investering der![]()