Hvem vil være med på tur med Norseman?

Syns vi skal ta over verden med dette flyet. Jeg satser på GPS signal og Pokemon Go :D
image.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Haha, nice one! :D



Må innrømme at jeg og flere av de eldre på jobben faktisk spiller det(til en viss grad), men det var mer ment som en spøk ;) Drar nok ikke frem Pokemon Go når man får denne store muligheten til å sitte på i en Norseman :)

He he. Kona fant faktisk ett monster på terrassen og ett i bassenget i går. Forstår at folk kan bli hekta på spillet.
 
Vi klarer å fylle en maskin eller to her ja. Angående Rygge, så har dessverre Rygge Sivile Lufthavn latterlig høye gebyrer for småfly. Jeg skal se om jeg finner en morsom gresstripe vi kan dra til. Eventuelt Starmoen ved Elverum, der er det muligheter for lunch, men det begynner å koste mer enn 600 kr pr hode å dra dit.. :)
 
Ikke noe problem det, @semmern. Rygge er jo snart å anse som "Himmelske Freds Plass".
Det er helt greit med en liten kjøretur i bil også.

Dette vil bli en opplevelse! Stor opplevelse!

8
 
Dette blir en opplevelse ja! Samma hvor vi drar, og samms om vi drar noe sted i det hele tatt. Thermos kaffe og sjokoladeboller på en gresstripe høres fortrefferlig ut.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Litt knapp med full Norseman, dessverre.

Flyet står for tiden på Flysamlingen på Gardermoen. Så snart det er på Kjeller igjen skal jeg si fra her, så finner vi noen datoer.
 
Lodder stemningen for tur nå på lørdag. Trenger 6 pax for å fylle flyet. 700 kr pr hode. Neste tur, hvis nok folk melder seg, er det plass til 7.
 
  • Liker
Reaksjoner: MrRambutan
Søren!
Denne lørdagen passer det dessverre ikke for meg, @semmern!
Jeg blir gjerne med en neste gang!!

[BOLD] 8- ( [bold]