Consigliere
Støttemedlem
- Medlem
- 7. mars 2014
Kan ikke forstå hvorfor de spør etter 10 000 av noen kunder, og ikke av andre
Bjerke synes vel at det er forskjell på «folk»
Kan ikke forstå hvorfor de spør etter 10 000 av noen kunder, og ikke av andre
Bjerke synes vel at det er forskjell på «folk»![]()
Jeg står på liste hos Bjerke nå og har ikke betalt 5 øre for å stå på liste.
Dersom du ikke ønsker å reservere en klokke kan du bli satt på en interesseliste, men du har da ikke reservert en klokke. Ventetiden vil da bli veldig lang ettersom vi fortløpende har kunder som ønsker klokken, og reserverer ved å innbetale depositum.
Submariner er jo 74 000, men ellers er jeg enig i alt du sier![]()
Batman, Hulk, Explorer (II), Datejust 41... Alle disse er det vel ventelister på så vidt jeg vet
Kjøp Panerai i stedenfor. Panerai fås over alt og til samtidig stadig synkende pris.Her på TS regner det med billige PAMs du kan prute på.
Casio holder seg bedre i pris. Derfor har jeg kjøpt 392 stk. A168 og 37 stk. B640. Hedging rett og slett.Tolker innlegget ditt i retning av at Panerai klokker er i totalt fritt fall prismessig / megaboblen har sprukket til de grader / ikke oppfattes attraktive ur lenger i det hele tatt / hypen er død død død?
Hadde ikke kommet på det, men når du sier det så virker det ikke usannsynlig![]()
, @2JHead,
Angående Panerai, når de lanserte Luminor Due med kronebeskytter og 30M WR så forsvant siste rest av troverdighet![]()
Noen her som har fått levering på 116610LN i det siste? I såfall, hvor lenge har dere stått på liste?
Fortsetter du å flomme markedet med importert Rolex, @2JHead, så skal du se Rolex-bobla sprekke også
Angående Panerai, når de lanserte Luminor Due med kronebeskytter og 30M WR så forsvant siste rest av troverdighet![]()
Noen som vet hvilken AD Mr. Gråmarked på Klokkeriet kjøper Submarinerne sine fra? Klarer ikke helt å se hvilken motivasjon AD har for å la han snike i køen når ventelista er så lang som den er![]()