Hva lytter dere til om dagen? (Youtube-videoer)

Aner jeg et snev av sarkasme mon tro? ;)

God lørdagskveld!

... headbang med måte. :p

Nei!
På ingen måte. Er en gammel blodfan av Pantera! De andre bandene er ukjente, men liker det jeg hører.
Får dele et bilde av junior på 10 som har arvet Zillas gamle jakke. Så ser du at jeg ikke drar deg i beinet.
9D43FDCC-5D3A-4338-A9AA-B866D2797D3E.png
 

Dette albumet har jeg fortsatt på original kassett. Alt var bedre før. 80 tallets metal døde i 88/89 med utgivelsene til Celtic Frosts; Cold Lake, Venoms; Calm before the storm, Anthraxs State of eurohpia.

Glemmer aldri når Ace of Base, Dr.Alban og New Kids on the Block rulla inn på scenen. Det smerta like mye i sjelen som introduksjonen av siste generasjon Aquatimer....

Redningen ble heldigvis tidlig 90 talls Undergrunns tekno.

 
[
Glemmer aldri når Ace of Base, Dr.Alban og New Kids on the Block rulla inn på scenen. Det smerta like mye i sjelen som introduksjonen av siste generasjon Aquatimer....

Redningen ble heldigvis tidlig 90 talls Undergrunns tekno.


Eller hva med Death in Vegas
 

Dette albumet har jeg fortsatt på original kassett. Alt var bedre før. 80 tallets metal døde i 88/89 med utgivelsene til Celtic Frosts; Cold Lake, Venoms; Calm before the storm, Anthraxs State of eurohpia.

Glemmer aldri når Ace of Base, Dr.Alban og New Kids on the Block rulla inn på scenen. Det smerta like mye i sjelen som introduksjonen av siste generasjon Aquatimer....

Redningen ble heldigvis tidlig 90 talls Undergrunns tekno.

Ahhh.... Celtic Frost med deres beste låt ever! Dette var tider. Selv Metallica var bra første halvdelen av 80-tallet. Takk for deling @Chronodiver
 
  • Liker
Reaksjoner: Chronodiver
Hva metall angår, så er det for min del ingenting som overgår Devin Townsends Strapping Young Lad.



Scar Symmetry er bra, men ganske "cheesy" til tider. Per Nilssons solo ved 4:34 er rå!


Litt fra soloprosjektet til Townsend:


 
Redigert:
Må poste denne igjen... Haha, råeste åpningen til en konsert noensinne?


Opp med lyden! Om man samlet energien fra disse fire minuttene med liveopptreden kunne man antagelig fikset verdens energiproblemer. Devin er en legende. :D
 
Redigert:
Dette er helt klart min favorittinnspilling av Griegs pianokonsert i a-moll. Partiet som starter ved 10:03 gir gåsehud hver gang - spilt med en herlig kraft og rytme. Andsnes og Michelangelis versjoner er også knall. :)

 
Redigert: