Hva leser dere om dagen?

Skal begynne på 'The Dirt' neste uke

motley_crue_the_dirt.jpg

Hehe,leste denne for ikke så lenge siden,100% rock'n'roll dekadanse.

Hvis du liker den,kan jeg anbefale High Concept,historien om Hollywood produsenten Don Simpson (Top Gun,Bad Boys m.fl.),og hans tiltakende galskap og suksess.

På nattbordet ligger 7. Bind av "på sporet av den tapte tid" av Proust, og så er det Thomas Pynchons "V" og Roland Barthes "Camera Lucida" om hverandre på trikken.

Tid til å lese..

Ikke har jeg den store fritiden til å lese bøker, ikke nå lengre iallefall, men på jobb så jobber jeg meg gjennom Pro_Linux_System_Administration.pdf om det teller som "Lesning"..

Ikke har jeg den store fritiden til å lese bøker, ikke nå lengre iallefall, men på jobb så jobber jeg meg gjennom Pro_Linux_System_Administration.pdf om det teller som "Lesning"..

Hehe, får håpe du ikke får mareritt om nettene av den ;) Her har jeg selv snart kommet meg igjennom alle bøkene om Harry Hole av Jo Nesbø! Har "bare" igjen 1 1/3 bok nå :)

Startet nettopp nå på Mengele Zoo av Gert Nygårdshaug.........noen som har lest denne?

Mvh
Timebandit

Jeg leste den for noen år siden, husker at jeg synes den var bra.

Husker jeg ikke feil er det noen slemme kapitalister som blir tatt av dage på ganske så sofistikerte måter :)

Hehe, får håpe du ikke får mareritt om nettene av den ;) Her har jeg selv snart kommet meg igjennom alle bøkene om Harry Hole av Jo Nesbø! Har "bare" igjen 1 1/3 bok nå :)

Har pløyd igjennom disse bøkene i ferien selv, de eneste jeg ikke har lest nå, er panserhjertet, og den nyeste, gjenferd eller hva den heter. Nesbø skriver utrolig bra. Skikkelig deiilig å lese noe annet enn faglitteratur ihvertfall!

Har pløyd igjennom disse bøkene i ferien selv, de eneste jeg ikke har lest nå, er panserhjertet, og den nyeste, gjenferd eller hva den heter. Nesbø skriver utrolig bra. Skikkelig deiilig å lese noe annet enn faglitteratur ihvertfall!

Panserhjerte er veldig bra, så bare å glede seg! Siste boken skal jeg komme meg igjennom på en ferie tur til Malaga om en uke:)

Startet nettopp nå på Mengele Zoo av Gert Nygårdshaug.........noen som har lest denne?

Jeg synes det er en knallbra bok.

Har hatt som prinsipp å lese ut en roman når jeg først har begynt, ofte i håp om at en mindre god tekst skal ta seg opp eller at en dypere mening skal åpenbare seg bare jeg blir ferdig, men det skal jeg sannelig revurdere. Livet er for kort. Avsluttet nettopp kritikerroste "Blodmeridianen" av Cormac McCarthy. Et bloddryppende westernepos som er så fullspekket av kvasipoetiske metaforer og stabler med adjektiver at jeg har ikke vært så matt og drittlei siden første kapittel av "Kongen av Europa" av Jan Kjærstad (uten sammenligning forøvrig).
Anbefales med andre ord ikke. :evil:

Startet på Havets katedral av Ildefonso Falcones.
Skal bli godt å få litt tid til å lese noe annet enn rapporter og analyser igjen.:)