Hva leser dere om dagen?

Har tenkt tanken.. Digger serien, men vil jo få avslørt handlingen dersom jeg leser bøkene..

Forresten, hvor lenge må vi vente på sesong 2, er allerede utålmodig, siste episoden var rå!

Du må nok vente i et år, jeg klarer det ihvertfall ikke. Blir vel til at jeg leser alle 4 no, så får jeg kose meg med serien når den kommer om et år.

Anbefaler å lese Game of thrones bøkene viss dere liker serien (viss det er noen som i det hele tatt ikke liker den), du får mer ut av karakterene og hele historien. Serien er jo og fantastisk og gjør ingen spotte på bøkene.

+1!!

Er helt oppslukt av disse bøkene!! Har vært så opptatt med dem at jeg ikke her rukket å begynne på serien, men får forhåpentligvis tid til det snart. Begynner straks på bok 4.

Leste boken Balansekunst av Rohinton Mistry forrige måned. Tror faktisk det må være en av de beste bøkene jeg har lest. Anbefales!
Da blir det vel Shantaram som blir neste :)

Prosessen av Franz Kafka - over halvveis i boken, og lurer på om det skjer noe snart? :confused:

Prosessen av Franz Kafka - over halvveis i boken, og lurer på om det skjer noe snart? :confused:

Les den ferdig, du husker den resten av livet. Dersom du synest Prosessen er forvirrende, prøv deg på "Slottet" tror jeg brukte 6mnd på den. Men det er verdt det, Kafka er alltid det.

---
- Sent from my iPhone using Tapatalk

Ble ferdig med Benoit Mandelbrots "The (Mis)Behavior of Markets" for en ukes tid siden.
Anbefales til alle som er interessert eller jobber i finans. Burde vært pensum på alle finans/økonomiprogrammer i hele landet.

51ae0AF%2ByLL._BO2,204,203,200_PIsitb-sticker-arrow-click,TopRight,35,-76_AA300_SH20_OU02_.jpg

Blar litt i "The Fractal Geometry of Nature", men må innrømme at jeg er litt lat nå i sommervarmen..

5151kGOoOZL._SL500_AA300_.jpg

Forøvrig, når Prosessen en gang blir utlest, står Lillelord for tur, samt "I'm the King of the Castle" (Susan Hill) for tur - noen som har hørt om sistnevnte? Begge er forøvrig "påtvungen" lesning, dvs. pensum.

Bestilte nettopp Shantaram også ;)

Akkurat nå er det The Gum Thief (Douglas Coupland) som ligger først i Kindle-biblioteket, men etter den tenker jeg det blir The Island (Victoria Hislop) og Game of Thrones-bøkene. Også fikk jeg jo en mail med litt recommended reading fra universitetet i England, så blir vel noen skolebøker også nå fremover.