I Tillegg til Aubrey/Maturin-serien, samt Goebbels-boken jeg tidligere har nevnt, har jeg nå gått til anskaffelse av en Amazon Kindle Keyboard 3G. Og det er skummelt. Det har ført til at jeg på en knapp uke har lest ferdig "When Thunder Rolled - An F-105 Pilot over North Vietnam" av Ed Rasimus. Før jeg hadde lest denne ferdig, hadde jeg allerede kjøpt etpar bøker til (som jeg nå er igang med): "Snake Pilot - Flying the Cobra Attack Helicopter in Vietnam" av Randy Zahn, samt "Apache: Inside the Cockpit of the World's Most Deadly Fighting Machine" av WO Ed Macy som fløy AH-64 Apache i Afghanistan.
Samtidig har jeg altså "Carrying the Fire" av Michael Collins som ligger og venter, og en annen tykk bok om The Battle of Britain av en forfatter jeg ikke husker navnet på i farten.
Edit: Oooog der var "Fate is the hunter" kjøpt og lastet ned på Kindle. Argh!
Edit 2: Pokker. Det var bare en study-guide.. Bra det går ann å returnere da. Får vel bestille paperback.
Fantastisk! Du MÅ bestille Fate is the Hunter!
When Thunder Rolled er kjempebra. Prøv også Palace Cobra, boken om samme forfatters tur nr 2 til Vietnam som F-4 Phantom-pilot. Og siden du er så godt i gang med Vietnam, prøv "Da Nang Diary" av Tom Yarborough, om hans tid som Forward Air Controller i OV-10 Bronco. RÅ flyging, og drøye historier som hadde vært litt for usannsynlige for filmlerrettet, men som faktisk skjedde i virkeligheten..