- Medlem
- 14. des. 2012
Mye inspirasjon i slike “miljøbilder“ jeg har selv handlet 2 Nomos Club Campus etter å ha blitt inspirert av Nomos samlingen din.Fridag. Vasket vinduer. Innepils. Salt potetgull. Nå: Nerding med N O M O S.
Vis vedlegg 400404
Vis vedlegg 400405
Hvilke to? En sort/antrasitt tror jeg, og den andre ble hvilken?Mye inspirasjon i slike “miljøbilder“ jeg har selv handlet 2 Nomos Club Campus etter å ha blitt inspirert av Nomos samlingen din.
Det ble en med hvit skive -formell men fortsatt leken og en blue/purple denne er mer udefinerbar men spennende da den oppfattes som sort/antrasitt, blågrå, grå og lilla avhengig av lys.Hvilke to? En sort/antrasitt tror jeg, og den andre ble hvilken?
Det ble en med hvit skive -formell men fortsatt leken og en blue/purple denne er mer udefinerbar men spennende da den oppfattes som sort/antrasitt, blågrå, grå og lilla avhengig av lys.
Pent og klassisk.
Den worldtimeren der må være noe av det mer vellykkete jeg har sett fra en ‘mainstream’ produsent på evig lenge. Særlig i blått.Fridag. Vasket vinduer. Innepils. Salt potetgull. Nå: Nerding med N O M O S.
Vis vedlegg 400404
Vis vedlegg 400405
Takk. Jeg setter mer og mer pris på enkle utforminger rent designmessig, etterhvert som årene går. Med det mener jeg ikke bare lesbarhet, men balansen i designet, lite clutter og at armbåndsuret er hva jeg vil kalle for "en klokke" - og ikke et kunstverk per se. Selvsagt en haug med subjektive variabler her. Ofte ligger noe av det aller vanskeligste i det å lage noe som fremstår enkelt og velbalansert, uten at det ser anemisk ut på armen. Med WT'n har tyskerne truffet godt i så henseende.Den worldtimeren der må være noe av det mer vellykkete jeg har sett fra en ‘mainstream’ produsent på evig lenge. Særlig i blått.