Hva fa.. er poenget med Steinhart??

Ble forstyrret av husholdersken midt i akten. Jævla lønnsforhandlinger i hytt og pine. Hun kan bare streike. Det står litauere og rumenere i kø for mindre timelønn enn det hun får.

At kona skulle komme og forstyrre deg midt i akten er jo veldig kjedelig. Tvilsomt om det er noe særlig smart true med å bytte henne ut med en litauer eller rumener, gitt omstendighetene! ;)

For morroskyld tok jeg dette i dag.

20140510_121406_1_zps633ebdb2.jpg

Synes Steinhart gjør en god jobb jeg.... Og de blir bedre og bedre

Jeg er slett ikke upatrisk i denne sammenhengen. Har aldri eid Rolex, eller andre dyre merker. Men jeg falt for design og liker denne serien til Steinhart: (mine bilder)

De viser jo i sterkere grad at de er i stand til å designe klokker som er "100 %" Steinhart...
Liker O2 serien godt jeg da :)

Ser jo at de låner inspirasjon fra bl.a. Rolex, men det er vel lov å tilpasse seg et design som viser seg populært,uten å bli hengt ut som direkte kopier?

Det er iallefall ingen ting å utsette på finish,kvalitet og presist urverk som er robust...

Just my 5 cents...

"Trist att steinhart lever på sina kopior, förbjud skiten säger jag."

På tid å sette foten ned kanskje?

Ren forbaska idioti : Fyren og mange andre her gikk glipp av verden og mennesker sitt samfunns historie som er omtrent en stor "on the road again" siden tusenvis av år.
Så lenge det finnes etterspørsel, vil det bli forsynning.
Og her snakker vi om billig "klokkeglede" i sted av 200.000Kr glede. Og så mye styr skapper det!

Det blir enda verre enn å klagge at det fins prostituert og dop i hovedstaden: Fucki´ns morsomt og fucki´ns barnslig spør du meg.
Kundene er så mange at markedet skal bestandig bli der: Uansett prisen.

Det finnes mange eksempler om hvorfor eller hvordan mennesker henter sine behover på ulovlig eller billigere måte.
Burde jeg nevner noen styggere eksempler også? Noen trenger en tegning der?:rolleyes:

Live with it or die trying to understand.

Jeg tar meg til stadighet i å skrive innlegg i denne tråden for så å slette dem, men det må sies, 1655-kopien på svenskeforumet var skamløs, ikke innenfor etter min mening. Legg til svar.

Att starta sådana här trådar är som att röra runt med en pinne i en myrstack.
Det blir en j-a fart på tangenterna.
Kul.

my 2 cents
Jeg føler det blir litt som med motorsykler.
Er det greit at noen kjører japsechopper? Ja selvfølgelig.
Er japsechopperne av brukbar kvalitet? Ja utvilsomt.
Kan man forvente at sykkelen er på veien om 50 år? Nei. Deler til og interesse for den vil være sterkt begrenset
Hvilken følelse gir det å sette seg på en japsechopper å kjøre i vei?....vel man kan iallefall glede seg til man kommer fram.
Kan man forvente interesse rundt sitt kjøretøy og å motta komplimenter? Nei.
Kan man forvente at førere av the real thing synes at man er en klovn uten peiling på motorsykler? Ikke i utgangspunktet da det kan være mange motiver for å kjøre japsechopper men hvis man forsøker å delta i en diskusjon blant folk med motorsykkellidenskap så faller man litt igjennom

Redigert:
Hvis ETA laget disse syklene, så ville det vel ikke være problemer å finne deler i fremtiden. ETA er jo som regel innmaten i disse klokkene...