Hva betyr ditt brukernavn her på Tidssonen?

Capture.PNG
 
Hadde en mor som jobbet i NRK med tilgang til kostymeavdelingen. Så hver jul måtte jeg spille Moses på juleavslutningen på barneskolen:

1362537336_moses.jpg
 
Jeg har ingen unnskyldning, bare dårlig oppfinnsomhet. "My name is ... osv."

DNJamesBond41.jpg


Det er egentlig skandale at jeg ikke har en Sub ennå... :(
 
Redigert:
Tja, å finne på brukernavn rangerer jeg helt der oppe med å finne på nytt passord. Så da ble det inspirasjon fra siste klokkerelaterte aktivitet, nemlig å kjøpe en reim.

Det tok ikke lang tid før jeg innså at den andre betydningen av ordet "reim" kunne føre til komplikasjoner.

(For ordens skyld: mann, snart 40 :) )
 
Siden første gang jeg så Flåklypa har jeg vært redd for Mysil Bergsprekken, asosial liten f%#n.
Keep your fear close!

Derav brukernavnet Mysil
 
For ikke så veldig lenge siden, sånn ca midten av 90, så trengte jeg et brukernavn til IRC. Er ikke spesielt kreativ, ispedd en god dose utålmodig, så det første jeg så ved siden av pcen var en Pelikan Blanco korrekturlakk. Brukernavnet ble da Pelikan. Har brukt det siden, men så skjer det jo at det er opptatt, så da blir det Pelikan1. Etterhvert ble det Pelikan1234x67, og andre helt umulige kombinasjoner, men noe som sjeldent var opptatt var Peli. Så da ble det det. Har sikkert en eller annen luguber betydning på et språk jeg ikke kan...