- Medlem
- 5. okt. 2012
Er det ventelister og krav om tidligere kjøp for å få kloa i noen av disse godbitene?
Fint at noen, i det minste, kommer godt ut av dette.
Er nok flere som prøver seg på å melke noen kroner ut av Norsk Tipping etter dette. Den kulørte pressen jobber på høygir for å finne noen samme hadde 2+1 for å finne uføretrygdede alenemødre som er helt knust av denne ufattelig tragedien...Fint at noen, i det minste, kommer godt ut av dette.
Er nok flere som prøver seg på å melke noen kroner ut av Norsk Tipping etter dette. Den kulørte pressen jobber på høygir for å finne noen samme hadde 2+1 for å finne uføretrygdede alenemødre som er helt knust av denne ufattelig tragedien...
Herregud for et shitshow. Det er vel bare å le av det og glemme det. Shit happens, no harm - no foul.
Viser vel bare en gang for alle at det ikke er noe som heter ‘gratis lunsj’.Er nok flere som prøver seg på å melke noen kroner ut av Norsk Tipping etter dette. Den kulørte pressen jobber på høygir for å finne noen samme hadde 2+1 for å finne uføretrygdede alenemødre som er helt knust av denne ufattelig tragedien...
Herregud for et shitshow. Det er vel bare å le av det og glemme det. Shit happens, no harm - no foul.
…men å tippe koster vel bare en liten brøkdel - en bagatell - enn å stappe penger i fond; 50 kroner uka. er fond risikofritt? og hvorfor ikke gjøre begge deler?Viser vel bare en gang for alle at det ikke er noe som heter ‘gratis lunsj’.
Spar pengene i fond heller enn å tippe, sier nå jeg. Smuler er også brød, osv..
Stapp de i puten for min del. Men å tippe er likestilt med å brenne pengene i mine øyne. Får like mye igjen for de. Dummeste jeg ser folk gjøre. Og 50kr? Jeg har aldri i mitt liv sett en eneste som holder tippingen på det nivået. Ryker fort 3-500kr/uken i tipping og lotto/eurojekkpott.…men å tippe koster vel bare en liten brøkdel - en bagatell - enn å stappe penger i fond; 50 kroner uka. er fond risikofritt? og hvorfor ikke gjøre begge deler?![]()
…tar du livsløgnen vekk fra et gjennomsnittsmenneske tar du lykken fra det med det samme…Stapp de i puten for min del. Men å tippe er likestilt med å brenne pengene i mine øyne. Får like mye igjen for de. Dummeste jeg ser folk gjøre. Og 50kr? Jeg har aldri i mitt liv sett en eneste som holder tippingen på det nivået. Ryker fort 3-500kr/uken i tipping og lotto/eurojekkpott.