Humortråden

Når var det sist norske medier var positive til en republikansk president(kandidat)?

Det hav vært dømt nord og med hver gang.

8

De Norske mediene er gjennomsyret av Internasjonalist ideologi : sånn er det over mest av hele vestlig verden.
Kjøpt og betalt av folk som disse D.Casey snakker om.
De samme internasjonalister som støttet Hillary med tunge finanser.
Trump ser ut som en idiot løs-kanon på brennende dekk men bak det han gjør står det samme "sjakk-strategi" som Putin driver med: begge to er støttet av de samme ortodokse finans krefter.
Den 2 politiske parti-maskeraden i USA er over: Trump er egentlig en outsider. Som Putin.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Sjø
@Hammerfjord Ja... Men så var det twitterkontoen hans då.
En kan alltid, og en bør, stille spørsmål med medias dekning og vinkling av Trump og hans arbeid. Feks den Jerusalem saken, som egentlig blei vedtatt for fleire presidenter sida men som samtlige har skyvd under bordet.

Men så igjen har en Twitter. Her fremstår han som rablende gal.
 
  • Liker
Reaksjoner: HerrUr
Chill. Det er bare et presidentembed. Donald har jo humor. Liker best tegninger av Donald ført i pennen av Carl Barks. Ja - og pizza, selvsagt.
 
@Hammerfjord Ja... Men så var det twitterkontoen hans då.
En kan alltid, og en bør, stille spørsmål med medias dekning og vinkling av Trump og hans arbeid. Feks den Jerusalem saken, som egentlig blei vedtatt for fleire presidenter sida men som samtlige har skyvd under bordet.

Men så igjen har en Twitter. Her fremstår han som rablende gal.

Jeg tror at han at vil fremstå rablende gal. Men når du ser på Jerusalem saken, har han brukte den mot FN ved å ta avstand og kutte finansiering: inkludert til en del andre land.
 
Logget jeg meg på Nyhetsspeilet eller tidssonen?

Så lenge det står ikke skrevet svart på hvit i din MSM er det Nyhetsspeilet?
Altså antydet "konspirasjonsteori møkk" ...
Men du hadde uansett ikke noe å tilføre.

Da er det tilbake til humortråden. Med en vri
Conspi.jpg
 
Ja fyren er rablende gal, vulgær og uten fornuftighet.
Men meget morsom.

“Why are we having all these people from shithole countries come here?” Trump said, according to these people, referring to African countries and Haiti. He then suggested that the United States should instead bring more people from countries like Norway, whose prime minister he met Wednesday."


https://www.washingtonpost.com/politics/trump-attacks-protections-for-immigrants-from-shithole-countries-in-oval-office-meeting/2018/01/11/bfc0725c-f711-11e7-91af-31ac729add94_story.html?hpid=hp_hp-top-table-main_trumpmeeting-445pm:homepage/story&utm_term=.713e20196f0d

Trumpsick.jpg
 
-Hvor skal du, kjære?
-Jeg skal bare en tur i butikken for å ta ut et par liter melk og et brød. Jeg tok ut et par kartonger i går, men ungene har brukt dem i rotasjon, så samtlige er halvfulle. Skal jeg ta ut noe til middag? Hvem fisk skal vi ha?
-Det du skal, er å bruke litt mindre tid på det klokkeforumet.
 
-Hvor skal du, kjære?
-Jeg skal bare en tur i butikken for å ta ut et par liter melk og et brød. Jeg tok ut et par kartonger i går, men ungene har brukt dem i rotasjon, så samtlige er halvfulle. Skal jeg ta ut noe til middag? Hvem fisk skal vi ha?
-Det du skal, er å bruke litt mindre tid på det klokkeforumet.

Hvor høyt bygger den melka? Hvor mye gangreserve er igjen før den blir sur? Var det en god invistiring? :p
 
Når vi er på Trumpen er denne fin etter kommentar om innvandring fra drittland.
72E6F70C-D2C7-4CF9-BB45-4DDC0E577A16.jpeg
 
Redigert: