Hublot-tråden

Jeg har lyst på en Hublot - Spirit of Big Bang. Men jeg greier bare ikke, uansett hvordan jeg vrir og vrenger på det fordøye prisene på disse :confused:
Spirit of bang serien er helt rå! Dato er vanskelig å lese med mindre du er 20 år gammel, ellers super og ha på, ser kuul ut, bra urverk og skikkelig rå kasse! Jeg har omtrent ikke brukt annen klokke siden jeg kjøpte min! Anbefales!
IMG_9273.jpeg
 
Spirit of bang serien er helt rå! Dato er vanskelig å lese med mindre du er 20 år gammel, ellers super og ha på, ser kuul ut, bra urverk og skikkelig rå kasse! Jeg har omtrent ikke brukt annen klokke siden jeg kjøpte min! Anbefales! Vis vedlegg 330807
Prøvde en i 42mm på klokkemessa til Bjerke i 2021 og likte den umiddelbart. Jeg bare sliter med det grusomme verditapet hvis jeg skulle finne på å ikke beholde den. Nå blir stort sett de klokkene jeg kjøper hos meg, men allikevel. Jeg digger utseende og tønnekassen på den. Kanskje jeg bare må hive meg uti en gang :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Bjolsen og Ivar
Er ingen Hublot-fanboy og synes det er ikke veldig mange av modellene som appellerer til meg. Men Spirit of Big Bang er unntaket som bekrefter regelen for mitt vedkommende. De er stilige :love: