Først så vil jeg takke for støtten under dette eksperimentet

Som sagt så er dette ikke en "ordentlig" unboxing, men et langvarig prøveprosjekt. Men, jeg har nok betalt for den ja...
Dag 2
Det blir ikke lagt opp til daglige ord - men de første og største inntrykkene kommer gjerne i starten. Regn med hyppige innlegg først uka.
Oppsummering
-ehhh...den er fortsatt stor! Men, den ligger svært godt på hånden. Glir ikke og er definitiv ikke ukomfortabel. Sliter mer med reimen på 24mm. Kjenner at det er nesten som å om jeg har tyllet hånden inn med et lærbelte. Tar meg selv ofte i å justere reimen. Vurderer å prøve gummireimen (det var sikkert bombe, ja).
-på vei til badet på morgenen så var lyset slått av. Det gjør jo ingenting med Panerai! Badet ble så lyst som bare det. Seriøst - er det noen som har sjekket disse klokkene med en Geiger-teller? Glimrende lumen
-under møte i dag så prøvde jeg å trekke klokken under mansjetten. Går jo overhodet ikke. Ender med å brette opp skjorta og viser min Bad-mother-fucking-badass-watch. Oh yeah! Er dog veldig usikker på om de andre møtedeltagerne syntes jeg var kul
-flere blikk på denne klokken enn jeg noen gang har fått med Patek, Rolex, Omega eller IWC. Veldig usikker på om jeg synes det er positivt eller ikke.
-forrige eier av klokken (tenker ikke på forhandleren
@Mogens ) tar nok ikke renhold av klokke like seriøst som meg...Har nå endt med å ta av reim - som fortsatt er genialt enkelt - og pusset den med tannbørste og Zalo før seansen ble avsluttet med litt seriøs polering og CapeCod. BLING! Hadde det vært sol her inne så hadde jeg blendet familien. Klokka ser fantastisk strøken ut
@boenna_69
Du traff spikeren på hodet! Dette er å utfordre egne forutinntatte meninger - kanskje det er flere TSere som burde vurdere å gjøre det samme?
@runes
Synes 40mm Paneraiene er tøffe. Men, skal jeg først prøve Panerai så ville jeg gå for den originale størrelsen
...to be continued