Er du involvert i DALI? Jeg har mentor menuet som jeg elskerHar vært borte i en del betong kabinetter og vi forsøkte en del konstruksjoner i Dali back in the old days... Betong har flere opplagte fordeler men to vesentlige ulemper. 1. de er tunge 2 egendempning er dårlig. Disse er uansett interessant hifi-historie og vært at ta vare på.
Tenkte primært på aktive høyttalere.![]()
Jag var involvert i Dalis oppstart, 84/85. Jeg var Salg/Marketing sjef for AudioNord AS som dengang het Danmarks Hi-Fi Klub!, nå Hifiklubben. De første modeller (2,3,4,7,18 og 40) ble utviklet av Peter Lyngdorf og ferdig lyttet inn på kvelden av sentrale medarbeidere.Er du involvert i DALI? Jeg har mentor menuet som jeg elsker![]()
Ja, og siden naboen ikke ville flytte, byttet jeg til reactorer selv. De fungerer utmerket, både lydmessig og for nabofredenDa hadde eg heller satset på et oppsett med 20k totalt inkl amp. Om du ønsker aktive greier sjekk ut Phantom.Eg har Devialet Phantom 900. Herlige saker. Dette er jo da små ht. @Thomas84 skremte vell vekk naboen med sine Gold?
Tips til effektforsterker evt en innebygd med ht-bypass?
Skal drive frontene mine Tannoy Revolution XT6F
Brukt sonus faber. Evt DALI mentor ?Tips til aktive gulvstående høyttalere? (Ikke trådløse.) Budsjett ca 20.000. For meg kan det virke som at det ikke er aaalt for mye å velge i her? Dali?
Rommet er kvadratisk 22m2.
Hva fordelene er foruten multi room?Yes! Hva lure du på?