Lytt til cambridge evo 150 før du handler noe.Hva var galt med M10’en? Vurderer å gå til innkjøp
har du følsomme høyttalere er Naim også hot candy. Men pakken evoen tilbyr er rå for 30k
Lytt til cambridge evo 150 før du handler noe.Hva var galt med M10’en? Vurderer å gå til innkjøp
Rack til en Atom? Trengs vel ikke…Det der lydbildet du har hengende over der ser veldig kaotisk ut bare
et pent rack nå så blir det bra! Klipschene er pene!
Jo! Du trenger en enkel usm haller i sort. På føtter.Rack til en Atom? Trengs vel ikke…
Arvet bildet, original av Per Remfeldt, jeg har blitt, ganske overraskende, veldig glad i det![]()
Siden du nå kan «gjøre som du vil» må du prøve Voice of the theater… VOTT!Vis vedlegg 271294
83" LG Oled ferdig montert, så nå kan jeg gjøre som jeg vil! Megaspeakers Here I Come!
(Beklager rot, nymontert!)
Fant ut at jeg hadde 20% på Evo 150 via en bekjent. Så da blir det spennende å se hvordan det i fungere i den nye leilighetenLytt til cambridge evo 150 før du handler noe.
har du følsomme høyttalere er Naim også hot candy. Men pakken evoen tilbyr er rå for 30k
https://www.kvalsvoll.com/ er neste stegRommet hadde kledd Sonos Faber Sonetto Center II og Sonos Faber Sonetto III gulvstående høyttalere i valnøtt @kvasbo![]()