Blodstrupmoen
Støttemedlem
Hvorfor ikke EC som er norskprodusert?
En slapp EC er nok kanskje ikkje det rette til tannoy.
Hvorfor ikke EC som er norskprodusert?
ja det vil jeg nesten tro. discogs benyttes også av forhandlere til verdivurdering - men vær nøye med å finne fram til korrekt utgave, og vær edruelig med dine kvalitetsbestemmelser. høyeste verdi har imidlertid ofte urealistiske fantasipriser som må tas med en klype saltHar arvet noen gamle LP’r
Mye Elvis og i den sjangeren. Er det discdogs sommer beste sted å finne verdi
Sikkert noen her som kan svare på dette
Jeg har gamle hdmi kabler som er ca 10 år gamle, har det noe for seg å bytte ut disse med dagens standard 2,1 for lydens del? Blir brukt til Netflix og vanlig tv gjennom System Audio hub.
Får både lyd og bilde av de kablene jeg har nå, så da slår jeg det fra meg med nye kablerDet har ingenting for seg, med mindre de gamle kablene ikke støtter de aktuelle standardene du trenger. HDMI har digital overføring, så enten virker det, eller så virker det ikke. Du får ikke bedre lyd eller bilde av en dyr HDMI kabel vs en billig en.
Har gode erfaringer med både imusic og vinylpladenHar begynt å spille litt plater igjen. Hvor kjøper dere vinyl på nettet? Har kjøpt en del fra Big Dipper før. Noen andre bra nettbutikker?
Har begynt å spille litt plater igjen. Hvor kjøper dere vinyl på nettet? Har kjøpt en del fra Big Dipper før. Noen andre bra nettbutikker?
https://www.allgoodcleanrecords.com/ Har både nye og brukte LP i nettbutikken sin. til info så holder de til i TrondheimHar begynt å spille litt plater igjen. Hvor kjøper dere vinyl på nettet? Har kjøpt en del fra Big Dipper før. Noen andre bra nettbutikker?