Ligger en på Finn nå dersom noen er på leting: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=104444780
Helt hinsides pris for at det står luftforsvaret bak. Bundeswehr ligger jo til 30k.Veldig ryddig og godt beskrevet annonse.
95K er jo mye, men mulig det er oppnåelig i dagens marked.
Helt hinsides pris for at det står luftforsvaret bak. Bundeswehr ligger jo til 30k.
Jeg er ganske oppdatert, sjekket chrono.24 akkurat.Da tror jeg ikke du er helt oppdatert. Forhandler pris nå 5700-6000 usd
Da tror jeg ikke du er helt oppdatert. Forhandler pris nå 5700-6000 usd
6000usd er uannsett langt ifra 95 000nokDa tror jeg ikke du er helt oppdatert. Forhandler pris nå 5700-6000 usd
6000usd er uannsett langt ifra 95 000nok
Hva er forskjellig annet enn baklokket?Og Luftforsvaret langt fra Bund ...
Da foreslår jeg at du kjøper den hengeren uten merking også slår du deg til ro med det. Er jo det beste for alle. Lykke til med handel.
Da foreslår jeg at du kjøper den hengeren uten merking også slår du deg til ro med det. Er jo det beste for alle. Lykke til med handel.
Er fullstendig klar over at logikk ikke alltid hører hjemme i samlerverden. Men det jeg sa i førstepost var bare at jeg syns det er sykt mye mer ekstra å betale for et gravert baklokk. Men historien er veldig kul. Og når du sier at Bund er langt ifra Luftforsvaret så stemmer det jo ikke for det er bare baklokket som er forskjell. Og selvfølgelig følelsen da. Det blir aldri det samme med en Bund.Nå er jeg jo lykkelig eier av begge. Til telemarkshelten er jo det å si at logikk i samlerverden bør man ikke lete etter...