chronometer
Støttemedlem
Det er heller ikke ukjent taktikk å by opp selv ved hjelp av en partner, i hvert fall ikke helt uvanlig i andre auksjoner .... 
Har ikke erfaring med slike auksjonshus, men ville tro at de kjører relativt hardt på for at betaling må skje...i dette tilfellet, nette sum av 355000 nok..![]()
Siden det ikke var en feil er det lett å mistenke at det er et Biver stunt.
Kan la min gå for $43.999 om noen er interessert. Den er jo litt mindre verdt siden den mangler 3H osv ...
Og @UJU så har du et poeng der ja, men siden det er sexy-plexi og et fall på hele 12cm, lot jeg det stå til
(Tar ALDRI av meg klokken i nærheten av gulvfliser mer, ever!)
Her er det nok noen som går på en smellDenne kan umulig være the real deal.. Jeg er ingen ekspert, men dette er vel nyere 1550 når alt kommer til alt.
Vis vedlegg 23081
Vis vedlegg 23082
Prisen er vel lav den for en sternzeit, men poenget mitt var at dette nok ikke er en sternzeit. Ser ut som en vanlig utgave de har modifisert med litt tekst på skivaNei Det er jo vanlig pris for en sternzeit regulert for tiden
Prisen er vel lav den for en sternzeit, men poenget mitt var at dette nok ikke er en sternzeit. Ser ut som en vanlig utgave de har modifisert med litt tekst på skivaDa blir dette raskt en veldig dyr vanlig Bund.
Ikke vet jeg, var bare noe som ikke stemte med den skiva og teksten![]()
Det jeg reagerte på var at teksten på skiven står lavere enn på andre sternzeit skiver. Ser ut som den teksten er ført på i senere tid. Noen fant det hvertfall fornuftig å betale 78 000,- for den. Auksjonen er avsluttet.Ser ut som kasse og medfølgende skive stemmer (1551sgsz), men eske/papirer etc. er vel på bærtur. Reim har også annet serienummer enn klokka, vet ikke om det pleier å være sånn? Rart å ikke ha bilder av urverk også.