Hermès

Jeg synes ikke den er treg, men den er litt liten, og siden den ligger an mot en rett kasseside, kan det være litt vanskelig å få godt grep.
69114265-7EC1-44C0-B6CC-A36AE589C65C.jpeg

Det ble på svart gummi her. Tror ikke jeg hadde oppdaget den om jeg ikke hadde kikka innom her, så takk for at du deler!
 
Utsolgt/ikke tilgjengelig hver gang jeg er inne.. :cautious:
Jeg var innom i Oslo for noen uker siden. Da bestilte de en opp så skulle de ringe meg når den var på lager. Så jeg kunne prøve den, alternativt kjøpe den om jeg likte den.

Men det er visst ikke noen hyllevare. Eneste i Europa som hadde inne var når jeg var i Oslo sist var i Geneva.
 
Blir titan lenke mot dlc kasse litt rart, noen som har bilde av det?

Vis vedlegg 299255
Klokken på gummi har jo allerede børstede flater, polerte flater og DLC-belagte flater. Med titanlenke så legger du ikke til noen andre elementer sånn sett, men det blir en skarp kontrast mellom børstet titan (lenke) og DLC-belagt (urkasse) med rette linjer der klokken ellers er mye buer.. funker bra med gummi, men usikker på lenka. I mitt indre øye ser jeg for meg en del mer "rot", men urkassens særegne form kommer jo bedre frem:unsure: Det kan jo hende den blir unikt kul;) Husk at skiva på din er mørkere enn den i titan, så kan hende dette også virker inn på helhetsinntrykket. Lykke til med avgjørelsen!
 
  • Liker
Reaksjoner: Sylar