Hermès

Finner ikke H08 på hermes.com?
Tre modeller på lager igjen nå.
C16037D6-6B3D-4D03-8831-0A15AC47C119.jpeg
 
Vet noen om Hermes H08 er tilgjengelig i butikk i Oslo eller på noen av Hermes sine internasjonale/nasjonale nettsider?
 
I tillegg de til 100 som Hodinkee solgte i går, så la det også bilder av en serie til på 184 eks på Hermès sine sider. Ble tatt bort etter noen timer.
hermes-h08-watch-39-x-39mm--054149WW00-back-4-300-0-600-600_b.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: kire
Skuffende utvalg av herreklokker på Hermes butikken i Oslo.
Nå synes jeg dere må legge Hodinkee-hatet litt til siden. Selve klokken var jo nydelig. Ikke veldig ofte man ser klokker i den fargenyansen. Om den er faux-patina kan vel diskuteres og om den burde koste 20.000 mer enn den vanlige er vanskelig å rettferdiggjør.
 
Skuffende utvalg av herreklokker på Hermes butikken i Oslo.
Nå synes jeg dere må legge Hodinkee-hatet litt til siden. Selve klokken var jo nydelig. Ikke veldig ofte man ser klokker i den fargenyansen. Om den er faux-patina kan vel diskuteres og om den burde koste 20.000 mer enn den vanlige er vanskelig å rettferdiggjør.
Jeg var ikke så begeistret for fargen - fikk assosiasjoner til denne :)
49287844-2775-48C4-8F80-AC9AAA3B9545.jpeg

Og $ 2000 er et stort tillegg for en keramisk bezel.

Det forrige Hodinkeesamarbeidet kunne jeg derimot tenkt meg:
ECA9EE9E-D74C-47C8-A848-5ECBDCC0297F.jpeg
 
Jeg vil gjerne skryte av kundeservicen til Hermès. I oktober kjøpte jeg en brukt Le temps suspendu fra Japan via C24. Ved ankomst viste det seg at den retrograde datoviseren var ute av stilling. Det skyldtes sannsynligvis brukerfeil, siden viseren bare skal stilles i en retning. Opprinnelig salgsdato og servicestatus var ukjent, så jeg hadde uansett tenkt å gi den en overhaling samtidig som datoen kunne bli fikset. Ti uker etter jeg leverte den til Hermès Oslo, har jeg nå fått den tilbake. Pris: 0 kr.
DSC_0897~2.JPG
 
Redigert:
Ja, da snakker man virkelig kundeservice! Helt nydelig klokke, kul komplikasjon, og med dette er det nærliggende å tenke at du har gjort et kupp! Gratulerer!
 
  • Liker
Reaksjoner: chrbir