Har det rablet for meg? Bytte klokker i bil???

Ser ingen feil med denne vingen ;)

ECA717D8-8079-4F02-BD5A-0447C352712D.jpeg
 
@Grendel. Det er sant i dag , men på 80 og tidlig 90 tall skulle der være stellebord .
Stemmer. På den tiden var det "jo verre jo bedre". En 70HK Golf som så ut som en Testarossa var topp. Rart at disse er borte. Beste jeg fant på nettet var en slik.
vw-golf-1-gti-08.jpg


(NB! Dette er ikke ment som inspirasjon til Trådstarter... Med mindre han vil anskaffe noe som kan bevares for ettertiden til skrekk og advarsel).

8
 
Jeg passerte en Testarossa på søndag. Har kjørt det meste av nyere Ferrari og kan gjøre det igjen akkurat når jeg vil, men hadde gitt en del for å få kjøre en av min ungdoms drømmebiler!
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Løsningen på problemet ble egentlig enkel. Jeg la inn et bud på en 993 Turbo som hadde krevd at flere klokker ble solgt. Forhandler og eier kom aldri tilbake til meg. 3 uker senere gikk Norge i lockdown og jeg var glad for manglende tilbakemelding. Etter 4 uker med covid-19, hjemmekontor og 2 småbarn hjemme fra barnehagen fikk jeg beskjed fra kona om å kjøpe en sykkelvogn så barna kunne få litt frisk luft i nesa når de skulle fraktes rundt. Den fredagen kjøpte jeg vogn og jeep uten tak Kona bare lo. En kompis ble ordentlig misunnelig så han kjøpte 50% av bilen så nå har vi den 14 dager hver. Egentlig en ganske god løsning som jeg er happy med
 

Vedlegg

  • 84B6CEE1-DC37-4523-B19F-8FBFC364039F.jpeg
    84B6CEE1-DC37-4523-B19F-8FBFC364039F.jpeg
    198,2 KB · Visninger: 0
Løsningen på problemet ble egentlig enkel. Jeg la inn et bud på en 993 Turbo som hadde krevd at flere klokker ble solgt. Forhandler og eier kom aldri tilbake til meg. 3 uker senere gikk Norge i lockdown og jeg var glad for manglende tilbakemelding. Etter 4 uker med covid-19, hjemmekontor og 2 småbarn hjemme fra barnehagen fikk jeg beskjed fra kona om å kjøpe en sykkelvogn så barna kunne få litt frisk luft i nesa når de skulle fraktes rundt. Den fredagen kjøpte jeg vogn og jeep uten tak Kona bare lo. En kompis ble ordentlig misunnelig så han kjøpte 50% av bilen så nå har vi den 14 dager hver. Egentlig en ganske god løsning som jeg er happy med
Kul bil. Vogn bra. Klokker i boks. 100% klokt valg.
 
Kjøpte sommerbil for noen år siden. Veldig glad jeg beholdt klokkene, men det var definitivt verdt det i mine øyne. Utrolig mye moro, i tillegg til at det var helt OK å vaske bil ofte. Blir ny bil neste år, og det blir nok siste 2-seter på en stund, for nå er det mas om forøkelse i heimen. Det tenkte jeg å løse så godt som å bytte inn 2-seteren i en RS6 eller C63S. Da er jeg dekket hva gjelder praktiske gjøremål samt den nødvendige lyden. Hvem sier ar familiebilen trenger å være kjedelig?


943D3EBB-8DC4-4B5B-BA65-2175FB61FEE3.jpeg
1572E69A-BCCB-46A6-A37A-B75211AA2A63.jpeg
C4A40A92-A844-4F82-BBCB-140EEAD33C14.jpeg
 
Kjøpte sommerbil for noen år siden. Veldig glad jeg beholdt klokkene, men det var definitivt verdt det i mine øyne. Utrolig mye moro, i tillegg til at det var helt OK å vaske bil ofte. Blir ny bil neste år, og det blir nok siste 2-seter på en stund, for nå er det mas om forøkelse i heimen. Det tenkte jeg å løse så godt som å bytte inn 2-seteren i en RS6 eller C63S. Da er jeg dekket hva gjelder praktiske gjøremål samt den nødvendige lyden. Hvem sier ar familiebilen trenger å være kjedelig?


Vis vedlegg 219369Vis vedlegg 219370Vis vedlegg 219372

Alternativt blir å kjøpe to. En "kjedelig " til hverdagsbruk som du ikke trenger å være redd for. Barn kan grise mye i bilen. Møkkete sko, smuler, oppkast, skarpe stener og leker lager riper både innvendig og utvendig....

Og som nummer to skaffer du en hobby-toseter / hyggebil. Det blir da enklere å holde den pen.

8
 
Man har vel flere enn 2 biler ? Mulig jeg er helt utenfor, er det sånn at folk bare har en klokke ?
Tom hvis alle skal ha flere vintage klokker og biler som deg så blir det ikke noe igjen til oss andre.
Jeg har 2 parkeringsplasser og ingen gårdsplass. en firmabil, en bil til kona og en hobbybil, i tillegg så får jeg plutselig låne morsomme biler som den Vantage S’en. Da er man ikke populær i nabolaget når man har 2 biler stående ute i gata i lengre perioder.
F6E59DE9-6B52-49B4-A482-5C6504F2C38C.jpeg
1995C4E3-20E3-4711-A45A-978F01455F7C.jpeg
 
Aston Martin er aldri feil. Nydelig bil.
Sikkert et kult sjekketriks å fortelle at man har en 2-dørs Aston Martin i garasjen:D