I know, så lenge på den blå med likt utseende. Men fant ut at med den vingen bør jeg kjøre grisefort på bane.@Milhouse. Er du medlem i PCN så vart der nettopp lagt ut en polarsølv 993 c2 oppgradert til lek på bane i helgene .![]()
I know, så lenge på den blå med likt utseende. Men fant ut at med den vingen bør jeg kjøre grisefort på bane.
Nettopp. Jeg kjører ikke fort nok til å ha en så stor ettermontert vinge.Vinger skal brukes. Det er for mange som bare har dem som image.
8
Stemmer. På den tiden var det "jo verre jo bedre". En 70HK Golf som så ut som en Testarossa var topp. Rart at disse er borte. Beste jeg fant på nettet var en slik.@Grendel. Det er sant i dag , men på 80 og tidlig 90 tall skulle der være stellebord .
Kul bil. Vogn bra. Klokker i boks. 100% klokt valg.Løsningen på problemet ble egentlig enkel. Jeg la inn et bud på en 993 Turbo som hadde krevd at flere klokker ble solgt. Forhandler og eier kom aldri tilbake til meg. 3 uker senere gikk Norge i lockdown og jeg var glad for manglende tilbakemelding. Etter 4 uker med covid-19, hjemmekontor og 2 småbarn hjemme fra barnehagen fikk jeg beskjed fra kona om å kjøpe en sykkelvogn så barna kunne få litt frisk luft i nesa når de skulle fraktes rundt. Den fredagen kjøpte jeg vogn og jeep uten tak Kona bare lo. En kompis ble ordentlig misunnelig så han kjøpte 50% av bilen så nå har vi den 14 dager hver. Egentlig en ganske god løsning som jeg er happy med