Habring²-tråden

Krono-trykkeren fikset, og ny skive. Ble en helt annen klokke. Jeg liker den, og fullt mulig å bytte tilbake til originalskiven hvis jeg angrer en gang i fremtiden.
IMG_20210503_194955_027.jpg

IMG_20210503_194955_046.jpg

IMG_20210503_194955_052.jpg


Før:
_20201104_134344.JPG
 
Redigert:
Ble dritkul! Helt annet uttrykk. "Originalen" er fin den også, men denne var mer leken.
 
  • Liker
Reaksjoner: chrbir
50 stk utsolgt før det var gått en time i natt, men ser på IG at noen allerede har fått sine.
Vis vedlegg 259435Vis vedlegg 259436

Inspirert av denne.
Vis vedlegg 259437
Flott blåtone, veldig fin kontrast til gullstjernene. Sistnevnte er jo ganske krevende å plassere "pent/symetrisk" på skiven, men det synes jeg også er løst veldig bra.

Det kommer mye spennende fra denne kanten for tiden, men det må jo påvirke leveringstiden på de "vanlige" modellene?
Samarbeidene knytter jo opp en ganske stor del av kapasiteten til Richard og Maria? Oppmerksomhetsverdien disse samarbeidene gir er jo enorm, og summen av de to kan vel fort ende i ganske lange ventelister? eller tror vi at produksjonskapasiteten er på vei opp?
 
Det kommer mye spennende fra denne kanten for tiden, men det må jo påvirke leveringstiden på de "vanlige" modellene?
Samarbeidene knytter jo opp en ganske stor del av kapasiteten til Richard og Maria? Oppmerksomhetsverdien disse samarbeidene gir er jo enorm, og summen av de to kan vel fort ende i ganske lange ventelister? eller tror vi at produksjonskapasiteten er på vei opp?
Når de vanligvis produserer rundt 200 ur i året, så må nok disse samarbeidene binde opp mye av produksjonskapasiteten. Bare i år har de som jeg kjenner til laget 33 sammen med Fratello, 50 med SJX og 33 med Cronotempvs.

De annonserte etter en urmaker til i vinter, og det ville jo øke kapasiteten relativt mye :).


Fikk en henvendelse på IG fra en som ønsket seg de nye retro-utgavene av Erwin og Chrono-Felix - det var visst lenge å vente på begge.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Matsmet og Isbilen
66 ur knyttet opp til LE mellom Habring², J.N. Shapiro, Horological Society of New York, og Massena LAB :
Tror det trengs flere stillingsutlysninger i Østerrike fremover
 
Redigert:
66 ur knyttet opp til LE mellom Habring², J.N. Shapiro, Horological Society of New York, og Massena LAB :
Tror det trengs flere stillingsutlysninger i Østerrike fremover
Utsolgt før kl. 2 i natt.
 
  • Liker
  • Wow
Reaksjoner: Isbilen og Matsmet