Så sant, så sant....Spår jeg riktig trenger du ikke bevege pennen langt for å krysse ut neste klokke![]()
Enten rett venstre eller skrått ned venstre i tre mulige vinkler....
Så sant, så sant....Spår jeg riktig trenger du ikke bevege pennen langt for å krysse ut neste klokke![]()
Tipper du sikter deg inn på IWC'n som din lille hemmelighet....Jaggu har ikke jeg levert 3 -tre - av disse så langt i høst, dvs nr 4, 6 og......jepp den siste er foreløpig hemmelig!
Noen "bedre"??![]()
Tipper du sikter deg inn på IWC'n som din lille hemmelighet....![]()
Lekkert! Av en eller annen grunn så irriterer det meg at de ikke har kuttet ut 12-tallet helt på skiven til IWC. Ser ikke poenget med å vise 1.5 mm av tallet når 3, 6 og 9 er fjernet.Da har jeg ticket ut Omega Speedmaster......![]()
Dersom ADn holder hva den lover/antyder/tør å si konkret, så skal jeg sannsynligvis få en hyggelig beskjed om ca 4 uker. Da får vi se...Lekkert! Av en eller annen grunn så irriterer det meg at de ikke har kuttet ut 12-tallet helt på skiven til IWC. Ser ikke poenget med å vise 1.5 mm av tallet når 3, 6 og 9 er fjernet.
Ettersom du har kvittet deg med en IWC så skulle man tro at det måtte én til i samlingen?Jeg ville valgt Breguet eller den siste. Kunne egentlig tenke meg alle sammen når jeg tenker meg om!
Herlig! Har forøvrig ikke vært i nærheten av ur i den klassen som du koser deg med, men jeg kan godt forstå at bilder rett og slett ikke rettferdiggjør klokkene!Dersom ADn holder hva den lover/antyder/tør å si konkret, så skal jeg sannsynligvis få en hyggelig beskjed om ca 4 uker. Da får vi se...
Både nevnte IWC Portuguese Perpetual, Breguet Marine Chrono, og ikke minst den siste; - Vacheron Constantin Malte Telemetre/Chrono, er usedvanlig vakre ur. Alle penere i virkeligheten med detaljer bilder som dette ikke klare fremstille.
Her må jeg gjøre som deg og skjule kortene til ting er på plass
![]()
Tipper ditt neste ur blir en Longines, jeg.Er redd jeg kommer til å levere noe voldsomt innen Omega![]()