Høstdepresjon

ikke minst at Zilla forbys å kjøpe en klokke fra Rexheps venner, fra nå av og til evigheten
Jeg skjønner jo at disse high-end produsentene ikke ønsker at klokkene skal gå til invistorer, men til folk som virkelig ønsker dem. Men vi lever unektelig i en rar verden når man må vente i tre-fire år for å få kjøpe et luksusprodukt til prisen av en liten hytte (for alt jeg vet..) og så er det "strengt forbudt" å avhende dette produktet i ettertid.

Men for all del, kred til Edzilla! Jeg håper virkelig at du får klokke og at du blir kjempefornøyd :)

Det finnes sikkert hundre grunner til at fristene har blitt utsatt, og at jeg stadig har blitt skjøvet til side til fordel for viktigere kunder.
Men nå har jeg passert «the point of no return» minst to ganger – og å trekke seg nå ville bare føles som et enda større nederlag.
nei. det er du som er den viktigste kunden. ditt offer er maks. og med tanke på unikhet: din kommende klokke gjøre den unik i ordets rette forstand, og er en slags iboende garanti for at den beholdes - men på lang sikt blir den økonomisk mer verdifull enn ‘røkla’.

stå på. bragden er ventingen. bare vent - men i mellomtiden: fokuser på noe annet du over lengre tid kan svømme inn i 🐬

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
Jeg skjønner jo at disse high-end produsentene ikke ønsker at klokkene skal gå til invistorer, men til folk som virkelig ønsker dem. Men vi lever unektelig i en rar verden når man må vente i tre-fire år for å få kjøpe et luksusprodukt til prisen av en liten hytte (for alt jeg vet..) og så er det "strengt forbudt" å avhende dette produktet i ettertid.

Men for all del, kred til Edzilla! Jeg håper virkelig at du får klokke og at du blir kjempefornøyd :)

Vil ikke selge til "vanlige" folk som er invistorer, tror jeg nok er nærmere sannheten.

Legges klokken i safen og selges på auksjon etter to år, og man er typen som har spenn nok til å kunne kjøpe en Akrivia i uken, virker det ikke som om disse merkene er så veldig sinte.

Money talks osv.

Jeg tror de fleste, invistorere inkludert, forstår at jeg ikke er ute etter en rask gevinst eller et million-flipp.
Derfor håper jeg også at tonen her bidrar til å dempe fokuset på klokkens potensielle verdi, og heller fremhever gleden jeg ser frem til ved å kunne bruke den i tiden som kommer. Blir nok en signingsferd når den tid kommer.

Skjønner at ting drøyer. Bladde litt i meldingsloggen vår på IG og så at det da var snakk om å få den allerede i 2021 og det er nå én ting at det har blitt utsatt så lenge, men det jeg reagerer mest på er vel at det virker som om det ofte blir lovet oppdateringer som aldri kommer.. "Let me check with Rexhep and get back to you today..".

Anyways - den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, og jeg håper og tror at den vil leve opp til alle forventningene dine når du endelig får den.

• Liker
Reaksjoner: Vasbotten
Tror ikke ikke det er noen her som betviler dine intensjoner her @Edzilla. Tror en flipper hadde gitt opp for lenge siden og funnet på noe annet. Det er nok behandlingen du blir utsatt for som får de fleste til å reagere. For den er faktisk uakseptabel.
Men hvis du er ok med det så er jo det i grunnen alt som teller.

Nå begynner det å nærme seg ….
IMG_5105.png

Home stretch nå!

Var en veldig hyggelig og betryggende samtale.
Så nå føler jeg meg sikrere enn noen gang på at klokken blir min til slutt.
Dette er vist Rexhep sitt mest personlige prosjekt på lenge ❤️ Derfor har det tatt så veldig lang tid. Spesielt å få skiven akkurat slik han vil ha den. Bare dette har vist tatt 1,5 år.

Blir spennende! Da er det nok flere her inne, og som har fulgt med på din reise, som også gleder seg til september(y)

Takk!
Det er en lang og «vanskelig» reise på flere plan, og som involverer en hel rekke mennesker.
Har også ofret relativt mye, som jeg er sikker på vil være verdt det når klokken endelig er på armen. Takker til alle lykkeønskninger og støttende meldinger både her inne og der «ute». Denne reisen deler jeg med dere alle 🫡

Redigert: