speedieThomas
Støttemedlem
Jeg skjønner jo at disse high-end produsentene ikke ønsker at klokkene skal gå til invistorer, men til folk som virkelig ønsker dem. Men vi lever unektelig i en rar verden når man må vente i tre-fire år for å få kjøpe et luksusprodukt til prisen av en liten hytte (for alt jeg vet..) og så er det "strengt forbudt" å avhende dette produktet i ettertid.ikke minst at Zilla forbys å kjøpe en klokke fra Rexheps venner, fra nå av og til evigheten
nei. det er du som er den viktigste kunden. ditt offer er maks. og med tanke på unikhet: din kommende klokke gjøre den unik i ordets rette forstand, og er en slags iboende garanti for at den beholdes - men på lang sikt blir den økonomisk mer verdifull enn ‘røkla’.Det finnes sikkert hundre grunner til at fristene har blitt utsatt, og at jeg stadig har blitt skjøvet til side til fordel for viktigere kunder.
Men nå har jeg passert «the point of no return» minst to ganger – og å trekke seg nå ville bare føles som et enda større nederlag.
Jeg skjønner jo at disse high-end produsentene ikke ønsker at klokkene skal gå til invistorer, men til folk som virkelig ønsker dem. Men vi lever unektelig i en rar verden når man må vente i tre-fire år for å få kjøpe et luksusprodukt til prisen av en liten hytte (for alt jeg vet..) og så er det "strengt forbudt" å avhende dette produktet i ettertid.
Men for all del, kred til Edzilla! Jeg håper virkelig at du får klokke og at du blir kjempefornøyd![]()
Er det et problem? Planer om å kjøpe fler Akrivia?ikke minst at Zilla forbys å kjøpe en klokke fra Rexheps venner, fra nå av og til evigheten
Er det et problem? Planer om å kjøpe fler Akrivia?