Høstdepresjon

Tiden går vanvittig fort nåe man er i godt selskap sies det. Tiden fløy her. Har sett datostemplene på bildene. Er disse korrekte så satt jeg ved deres bor i rundt 2 timer. @andres og @Nicolai er mine tidsvitner.
Måtte bare ta en selfie med F.P. Ikke hver kveld man får anledning til det :)
fpj.gif

1 (1).jpg

Som om dette ikke var nok, så starter neste del av galskapen.
Guy blender samtlige vinduer, og sjekker døra. Sparker frem sigarboksen og deler ut.
Røykelove gjelder også i Genève. Men ikke hos Guy etter 24:00.
Mens folk koser seg med sigar og sigaretter, synger Guy med sin trådløse mikrofon. Han er en helt fantastisk entertainer, og stemningen er helt magisk. Carlica og daten til François-Paul danser mens publikum klapper i takt.
Er som man hadde skrudd klokken tilbake til 1920-tallet på en bistro i Paris.
2.jpg

1.jpg

2 (1).jpg

3.jpg

Redigert:
Klokken begynner å nærme seg to, ergo stengetid. Jeg har opplevd mye drøyt i mitt snart førti år lange liv. Men denne kvelden har toppet det meste. Jeg har fått vært med på noe jeg aldri trodde jeg skulle få opplevd; Å få sitte ved bordet til François-Paul, prøve hans klokke, drikke hans vin, snakke med hans niese og date. Dette samtidig mens man er ute med gode venner, spiser deilig mat i bistroen til Guy Weber. Livet er nå komplett, og jeg kan takke av.
François-Paul og hans venner takker for kvelden, og er på vei til å forlate lokalet. Jeg ser at han har glemt sin flaske som han fikk korket av Guy. En Ch. Chasse-Spleen 2015. Dette var flaske nummer fire. Så jeg løp bort til døra for å overrekke François-Paul denne. Vi fikk fransk klem av jentene, og et skikkelig håndtrykk av François-Paul.
For en kveld!