Høstdepresjon

disse klokkene er noe av de peneste jeg har sett @Edzilla , fikk se og til og med prøve på ca 10 stk i Barcelona i sommer, helt absurd for en som sporter en sub B-) En ting jeg lurer på, hvordan utales F.P Journe? denne tråden er blitt en av de jeg leser mest på ts, artig!

For de som har forstått F.P. Journe; så er det en livsstil :cool:

Tikket inn en melding på instagram for noen timer siden. Min F.P. Journe pusher har nettopp fått inn "The F.P. Journe Limited Edition Steel Set". OH´LORD sier jeg bare!

På engelsk uttalles det vel følgende: EFF PEE JÅÅRN @Lynch
http://www.chronometrie.com/watchsounds/sounds/new/fpjourne.wav

Hyggelig at du setter pris på denne tråden @Lynch. Den var i sin tid ment som selvterapi....
Men nå har det kanskje blitt en selvbiografi o_O

Redigert:
Gino leker ikke butikk A$$
vcxa51.png

• Liker
Reaksjoner: Horgen og larskp86
Nope, har ikke råd til en impulshandel så da går jeg heller ikke inn i butikken og kaster bort egen og personalets tid.
Men det var noen vavittig flotte ur de viste frem i vinduet.

Tror det er veldig få av oss som impulshandler klokker til 200k+ Så ingen farge @Gin
Halve morroa er jo å teste, klå, se på klokkene med egne hender. Å tror heller ikke personalet synes dette er bortkastet tid. Har selv jobbet bak disk i tre år. Å har aldri ment noen har kastet bort min tid da de bare skulle titte.
Noen salg er raske. Mens andre tar tid.

• Liker
Reaksjoner: Longhairdontcare
Tror ikke det er noe i veien med å titte, og man kaster ikke bort personalets tid i mine øyne. Jobber selv bak disk, og syns det alltid er hyggelig å stå og prate med kunder som kun står og titter, og får inspirasjon til en middag ved en senere anledning :)

Plutselig kommer kunden tilbake, og hilser på meg og sier at idag skal de ha gjester på middag og vil prøve forslaget mitt som vi snakket om sist.

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
Måtte bare unboxe den her hjemme på kjøkkenbordet.
Den er så strøken at jeg nesten ikke klarer å bære den på armen. La også nå merke til at det ikke er plukket av plastikk fra baklokket. Lot den bli jeg.