Høstdepresjon

Noen teller ned til julaften. Jeg teller ned til jeg står i baren på Shakespeare's Head i Carnaby Street.
Bare 43 dager igjen! I samme slengen begynner jeg å brygge på en two tone forelskelse... Noen tildlig å rocke badeklokke 2016?

 
Redigert:

Ååå jeg savner London @Havvo
Hadde det vært opp til meg så hadde vi feiret båd jul og nyttår på The Metropolitan
MET-LONDON-03_COMO%20SUITE.pdf
 
Liker Soho veldig godt selv. Mange bra steder å spise der. Skal faktisk flytte til London (første jobb etter universitetet) i januar men blir nok lite utskeielser pga det ekstreme forholdet mellom leilighets-leie kontra lønn der.
 
Liker Soho veldig godt selv. Mange bra steder å spise der. Skal faktisk flytte til London (første jobb etter universitetet) i januar men blir nok lite utskeielser pga det ekstreme forholdet mellom leilighets-leie kontra lønn der.

Vi får hooke opp for en mini-gtg i London når neste år @ahpadt
Har booket fem turer allerede ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: ahpadt
Flere timer har plutselig gått bort på å se på F. P. Journe-klokker de siste dagene. Den blå er jo helt rå. :confused: Mad jelly på @Edzilla ;) Kronografen er også stilig men bortsett fra at skivene ser hinnsides kul ut i bruk, er den ikke spesielt praktisk ved å bare gå i en time ellerno før den restarter. Bruker f.eks min Speedy til å ta tiden når jeg flyr, slik at jeg vet sånn ca hvor langt vi har kommet.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Husker jeg selv oppdaget F.P. Journe ved en ren tilfeldighet. Leste alt jeg kom over. Nå søker jeg i google med instillinger slik at jeg kun får opp artikler/søk jeg ikke har vært innom tidligere ;) Har blitt noen timer etter at madamen har lagt seg for kvelden foran skjermen.
Jo merer jeg bruker min F. P. Journe Chronomètre Bleu jo dyperer forelsket blir jeg i klokken. F.P. Journe er blitt noe helt spesielt for meg. Å jeg er rimlig stolt når jeg viser den frem til en som forstår hva dette er for noe. De som ikke vet, vet ikke. Å jeg hadde en slik opplevelse sist helg; Var invitert på middag til en god kompis. Vi satt rundt et firkantet bord. Totalt åtte personer. Utover kvelden spørr den ene på min motsatte side om han kan få se på min klokke. Happy som jeg var overrekker jeg han min F.P. Journe å han studerer den nøye. Ok klokke sider han. Men jeg hadde ikke betalt så mye for denne. Hva kostet den spørr han, å jeg spørr hva han tror. Ikke noe mer en 20.000,- i alle fall sier han. Den er jo manuell. Må jo ha automatisk.
Jeg prøver å droppe spørsmålet om pris, da jeg forstår at jeg kommer ingen vei her.
Så tilbake til det jeg prøver å komme innpå. Å det er at for meg er F.P. Journe noe helt spesielt med tanke på historien, mannen og håndtverket bak merket. Å det er i grunn deilig. Man slipper å bli stemplet slik som med Rolex og Patek som er to merkevarer alle kjenner og "jakter etter".

3AM8trW.png
 
Mens jeg har dere her gutter, det passer kanskje bedre i en annen tråd, men here goes: Skal til London med en åtteåring - far og sønn-tur - og trenger tips til kule spisesteder som passer for barn.

I sakens anledning kan jeg tillegge at jeg har vært i London uttallige ganger, og er godt kjent, men har aldri reist dit med barn før.
 
Mens jeg har dere her gutter, det passer kanskje bedre i en annen tråd, men here goes: Skal til London med en åtteåring - far og sønn-tur - og trenger tips til kule spisesteder som passer for barn.

I sakens anledning kan jeg tillegge at jeg har vært i London uttallige ganger, og er godt kjent, men har aldri reist dit med barn før.

Mine gutter (og jeg) var veldig godt fornøyd med burger på Kua ´Aina ved Carnaby Street. Travelt men vennlig sted. Midt i smørøyet for far også. http://kua-aina.co.uk/. Hvis du ser en hyperenergisk liten og rund servitør med skjegg er det "Pallanders" (Pål Anders). Tar du med snus til ham har du en venn for livet;):)
Pizza Express fikk også mer enn godkjent fra gutta. http://www.pizzaexpress.com/
 
FPJ er en drøm som jeg dessverre ikke fikk realisert i år. Kanskje i 2016...
Dette har blitt en tråd jeg setter umåtelig pris på!

Veldig hyggelig at du setter pris på tråden min @hansefar
Ønsker deg og dine en fredfull jul, og et godt nytt år!