Høstdepresjon

Snakket med DHL i dag tidlig. De var vist ikke ferdig med deklarering ennå.
Avsender; altså William & Son har ikke sendt med dokumenter som sier at dette er en reparasjon på en garantisak?? Derfor trekker dette ut i tid. Selv om jeg har sendt mine dokumenter som viser at samme vare er sendt i retur til London, sammen med dokumentasjon på betalt mva så er ikke det nok.
Siste nytt nå, er at de skal kontakte meg når de har fått ferdigbehandlet saken.
Ja ja...
IMG_8329.PNG

Next Step:
Unless there is an adhoc exam or a stop by another regulatory authority the shipment will proceed to delivery

• Liker
Reaksjoner: sunshine
Dette er så sykt. Så sinnsykt!
Først nå forstår jeg hvorfor det tar så lang tid å lage noe så perfekt som dette.
At det gikk galt to ganger, betyr ingenting nå. Alt er glemt og kæll tilgir :)
Ser f@en ut som de har gått over alle camfersene, alle de polerte/svartpolerte delene, skruer og tannhjul.
Er så sykt crisp og strøkent som aldri før.
Lar bildene tale for seg selv.
5.jpg
1.jpg
2.jpg
3.jpg
7.jpg
6.jpg
8.jpg

Dette er så sykt. Så sinnsykt!
Først nå forstår jeg hvorfor det tar så lang tid å lage noe så perfekt som dette.
At det gikk galt to ganger, betyr ingenting nå. Alt er glemt og kæll tilgir :)
Ser f@en ut som de har gått over alle camfersene, alle de polerte/svartpolerte delene, skruer og tannhjul.
Er så sykt crisp og strøkent som aldri før.
Lar bildene tale for seg selv.
Vis vedlegg 117618 Vis vedlegg 117619 Vis vedlegg 117620 Vis vedlegg 117621 Vis vedlegg 117622 Vis vedlegg 117623 Vis vedlegg 117624

Vanvittig finish!!! Håper den nå endelig kan forbli hos deg og ikke i kontinuerlig forsendelse:) Tatt bilde gjennom lupe?

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
Vanvittig finish!!! Håper den nå endelig kan forbli hos deg og ikke i kontinuerlig forsendelse:) Tatt bilde gjennom lupe?

Spinnvill finish! FPJ, PP og Breguet er ikke i nærheten. Har nå studert verket med 4 og 8x lupe. Er helt vanvittig dette. Må sees IRL.
Klokken forblir i familien sammen med de andre keeperne. Det kan jeg garantere.
Måtte ta noen bilder igjennom 8x lupen.

• Liker
Reaksjoner: Matsmet og Genta