Gullkorn fra Finn.no

Ikke klokke, men en fin Toyota Corolla: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=257601119
1659884268518.png

• Liker
Reaksjoner: ErlendBA

hehe hvem av dere er dette?
Se der ja :) Det er min annonse, og jeg har allerede mottatt en rekke trusler og massevis av voksenkjeft i innboksen, men også noen støtteerklæringer. Ellers så er jo innholdet i annonsen korrekt, inkludert hvor mye jeg ville betalt for en brukt Rolex ;)

Se der ja :) Det er min annonse, og jeg har allerede mottatt en rekke trusler og massevis av voksenkjeft i innboksen, men også noen støtteerklæringer. Ellers så er jo innholdet i annonsen korrekt, inkludert hvor mye jeg ville betalt for en brukt Rolex ;)

Jeg støtter deg!

Kan ikke forstå og begripe de som faktisk tar seg tid til å kjefte for noe sånt - det krever en viss type mennesker. Noen kjente seg vel igjen og følte seg truffet :D

Episk!!

Legg gjerne ut flere av de hjernedøde responsene du har fått mens jeg henter popcorn, dette er vakkert :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ekte kremmer