Ikke klokke, men en fin Toyota Corolla: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=257601119
Vis vedlegg 300421
Denne var god ja. Dette som ble poengtert over med at prisen kun kan diskuteres på bakken, setter en stopper for meg. At vedkommende tviler på bremsene siden de alltid er i endring er ikke bra så ennå godt at kameraassistenten er byttet.Ikke klokke, men en fin Toyota Corolla: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=257601119
Vis vedlegg 300421
Se der ja![]()
Ønskes kjøpt: Rolex 116610LV - Oppdatering | FINN-torget
Oppdatering: har fått flere henvendelser. 180.000,- er dessverre for høy pris, da disse skal enda lenger ned. Ligger fremdeles en del ute til fantasipriser, såwww.finn.no
hehe hvem av dere er dette?
Se der jaDet er min annonse, og jeg har allerede mottatt en rekke trusler og massevis av voksenkjeft i innboksen, men også noen støtteerklæringer. Ellers så er jo innholdet i annonsen korrekt, inkludert hvor mye jeg ville betalt for en brukt Rolex
![]()
Se der jaDet er min annonse, og jeg har allerede mottatt en rekke trusler og massevis av voksenkjeft i innboksen, men også noen støtteerklæringer. Ellers så er jo innholdet i annonsen korrekt, inkludert hvor mye jeg ville betalt for en brukt Rolex
![]()
Haha, post de beste meldingene du har fått da![]()
![]()
Episk!!Se der jaDet er min annonse, og jeg har allerede mottatt en rekke trusler og massevis av voksenkjeft i innboksen, men også noen støtteerklæringer. Ellers så er jo innholdet i annonsen korrekt, inkludert hvor mye jeg ville betalt for en brukt Rolex
![]()
Lykke til i Union-området!Jeg diskuterer kun pris i lufta, så denne er dessverre uaktuell for meg. Dog, så frister selvsagt bytte av spøkene. Det er god stemning!
Digger denne !Se der jaDet er min annonse, og jeg har allerede mottatt en rekke trusler og massevis av voksenkjeft i innboksen, men også noen støtteerklæringer. Ellers så er jo innholdet i annonsen korrekt, inkludert hvor mye jeg ville betalt for en brukt Rolex
![]()