Gullkorn fra Finn.no

På en side så er sånne annonser jævla teit. På den annen side: hvorfor ikke utnytte at det sikkert er en sucker der ute som vil bla opp for emballasje?

Det ser ut som at Rolex sin storhetstid er over. Spisebord og kommode er nå mer populært. Fortsetter det slik vil nok skrivebord og småbruk også bli mer populært enn Rolex om et par år. Jeg løper rett ned til Jysk for å invistere litt....

1641300146268.png

Det ser ut som at Rolex sin storhetstid er over. Spisebord og kommode er nå mer populært. Fortsetter det slik vil nok skrivebord og småbruk også bli mer populært enn Rolex om et par år. Jeg løper rett ned til Jysk for å invistere litt....

Vis vedlegg 275566

Vent nå litt! Jeg har sofa, sykkel, hagemøbler, spisebord OG kommode!! 2022 blir mitt år - *kaching* -

• Haha
Reaksjoner: Slettet bruker 14080

hva er feil her?

mulig det er kjempeåpenlyst og jeg er blind :D

hva er feil her?

mulig det er kjempeåpenlyst og jeg er blind :D
Den lå til 140k, som vel er over nypris (?). Selv med ukjent mva.

Finner ingen prisinfo om GP i Norge, bare at det kun er Thune i Stortingsgaten som fører det.

Den koster hvertfall 15.800$ retail i USA, som er 139.500 NOK.

GP er et kult merke det, men å forvente at den holder verdien sin SÅ godt er litt optimistisk? :)

• Liker
Reaksjoner: s0ndr3
Den lå til 140k, som vel er over nypris (?). Selv med ukjent mva.

Finner ingen prisinfo om GP i Norge, bare at det kun er Thune i Stortingsgaten som fører det.

Den koster hvertfall 15.800$ retail i USA, som er 139.500 NOK.

GP er et kult merke det, men å forvente at den holder verdien sin SÅ godt er litt optimistisk? :)

Da henger jeg med, han har tydeligvis fått input på det siden han har fjernet prisen.
-han sier han har bud på 120-125... :unsure:

Om noen har en til en fornuftig pris så kjøper jeg den gjerne

Redigert:
Da henger jeg med, han har tydeligvis fått input på det siden han har fjernet prisen.
-han sier han har bud på 120-125... :unsure:

Om noen har en til en fornuftig pris så kjøper jeg den gjerne

Ja retail er 140 800 meeener jeg det stod på taggen sist jeg testet en. Virker litt rart å bud på 120-125 når du kan importere en helt ny til 130 via. C24 med moms - uten pruting.

Samme klokke? Noen som vet? Den fra Bjerke Pre-Owned ble ihvertfall solgt enten forrige eller denne uken.

Samme klokke? Noen som vet? Den fra Bjerke Pre-Owned ble ihvertfall solgt enten forrige eller denne uken.
Samme klokke, samme forhandler, samme år, samme service-år. Skal mye til hvis det ikke er samme klokke.